Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 augustus 2001, 12:00
scottish_harry scottish_harry is offline
Lid
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 14 januari 2001
Locatie: Almen
Berichten: 23
Stuur een bericht via ICQ naar scottish_harry Stuur een bericht via MSN naar scottish_harry
Unhappy eWallet deinstalleren

Was een gebruiker van eWallet, ben nu overgegaan op Palm MobilPassword en wilde eWallet dus verwijderen van zowel de Palm als de Desktop PC.
eWallet op de PC op de nette manier, dus met de deinstaller gewist en daarna wilde ik mijn gegevens opnieuw synchroniseren. Zodra ik de hotsync indruk krijg ik de melding dat een desktop applicatie niet aanwezig is en dat het synchroniseren wordt afgebroken. In arremoede eWallet opnieuw geinstalleerd maar dit is natuurlijk niet wat ik wil. Wie weet raad?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 augustus 2001, 12:07
Maikel
Guest
 
Berichten: n/a
Kun je het programma niet gewoon met de "delete"-functie van je Palm verwijderen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 augustus 2001, 12:53
scottish_harry scottish_harry is offline
Lid
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 14 januari 2001
Locatie: Almen
Berichten: 23
Stuur een bericht via ICQ naar scottish_harry Stuur een bericht via MSN naar scottish_harry
Probleem zit hem niet in het deinstalleren op de Palm maar op de PC. De melding verschijnt ook op de PC. Nu heb ik eWallet op de PC geinstalleerd en niet op de palm.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 augustus 2001, 07:44
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Ik ben net met EWallet aan het spelen en vind het er mooi uitzien. Waarom switch je naar een ander programma?
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 augustus 2001, 08:04
scottish_harry scottish_harry is offline
Lid
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 14 januari 2001
Locatie: Almen
Berichten: 23
Stuur een bericht via ICQ naar scottish_harry Stuur een bericht via MSN naar scottish_harry
eWallet ziet er ook goed uit en werkt prima. Alleen MobiPassWord kent de mogelijkheid om een site automatisch te herkennen en dan zowel de gebruikersnaam en wachtwoord zelf in te vullen. Daarnaast heeft MobiPassWord de mogelijkheid om mijn bookmarks te importeren.
Het is me trouwens gelukt om eWallet nu zo te deinstalleren dat synchronisatie weer mogelijk is. In het register heb ik alle verwijzingen naar eWallet opgezocht. Gevonden dat er een verwijzing blijft alsof het conduit nog geinstalleerd is, deze gewist en probleem opgelost.

Harry
Met citaat reageren
  #6  
Oud 24 augustus 2001, 13:40
Joor
Guest
 
Berichten: n/a
Waarschijnlijk is het probleem eenvoudig op te lossen:
klik met je rechtermuisknop op het sync symbool
ga naar custom
scroll naar eWallet en selecteer dit
klik op change
vink aan "do nothing"
problem solved ?!?

groet

JooR

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023