Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29 juli 2002, 16:55
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Re: Re: nr70v

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PDAHazzard

Of het scherm er af ligt als ie valt is dus niet waar. Het is robuster dan het lijkt. Bovendien wordt -omdat ie draaibaar is- het LCD scherm (en dat is het duurste) beschermt en dat is veel belangrijker.
Dat klopt, maar ik denk dat deze persoon niet bedoeld als het scherm ingeklapt is, maar juist als je die clie open hebt. Als je hem dan verkeerd laat vallen, zou het best wel eens kunnen dat het scherm eraf ligt ja, want tegen zo'n val kan zo'n teder scharniertje ook niet beschermen lijkt mij ofwel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PDAHazzard


In essentie is het zaak om een PDA simpelweg niet te laten vallen natuurlijk... -)
Tsja, dat is zo. Je wilt nooit dat het gebeurt, maar toch gebeurt het!!!!!
Met citaat reageren
  #22  
Oud 30 juli 2002, 22:00
bblauw
Guest
 
Berichten: n/a
memory stick niet herkend...

hallo,
heb ik net kinoma van sony gelowndoad en the men in black2, herkent de nr70v mijn memory stick ineens niet meer, en tot overmaat loopt de clie vast.. na een harde reset kent ie de memory stick 32mb nog niet........ ik zou de memorystick media moeten zoeken... que??

help
Met citaat reageren
  #23  
Oud 31 juli 2002, 19:31
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Mischien heb je hier iets aan???

Groeten,

Ivo
Met citaat reageren
  #24  
Oud 14 augustus 2002, 16:42
flighter
Guest
 
Berichten: n/a
Re: nr70v

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bblauw
Hallo nr70-tiggers,

Onderstaand een reactie van iemand die zijn nr70 wil verkopen om onderstaande redenen.... hebben jullie hier ook last van?

Enne hoe gedraagt de batterij zich, is ie net zo snel leeg als de 625?

Ik ga de mijne vanmiddag ophalen, zal mijn vrouw niet leuk vinden
gr
Bart



De reden dat ik hem weg doe is dat ik hem te fragile vindt.
De verflaag is te dun op het aluminium. Als je dus zoiets koopt, dan
moet je er meteen ene case bij kopen. Op de mijn zitten al zeer kleine
krasjes, die nauwelijks zichtbaar zijn, maar ze ziten er wel weet
je... Het scherm draait op een scharniertje dat op zich erg cool is,
maar als je dat ding een kere per ongeluk laat vallen, dan durf ik te
wedden dat het schermpje eraf ligt. Ook het scharniertje om het scherm
open te klappen. Daar komt naar verloop van tijd denk ik speling in te
zitten. Ook vind ik hem een beetje groot. Hij is wel lekker dun.

Maar de pluspunten zijn zo veel, dat als ik die hier ga opnoemen, ik
morgenochtend nog steeds aan het tikken ben.
Daarom zoek ik nu en Palm m515. Die is klein en past in m'n binnenzak
zodat ik dat ding altijd bij me kan hebben. Dat ding heb ik
hoofdzakelijk alleen nodig voor agenda en contacten.
Volgens mij is de casing van magnesium. Maar goed, krasjes zijn onvermijdelijk. Zelfs op graffetiarea. Ik heb inmiddels een Brando Screenprot. aangeschaft en ben zeer tevreden. De protector beschermd niet alleen hij haalt ook de glans van het scherm. Het beeld zit nu ergens tussen een glans en mat foto in (ben ik duidelijk?). Ook mijn nr70 is inmiddels 3 maal gevallen. Twee maal vanaf 1,70 meter en 1 maal vanaf de bank. In alle gevallen niets aan de hand. Dus....
Met citaat reageren
  #25  
Oud 16 augustus 2002, 16:40
bblauw
Guest
 
Berichten: n/a
MS probleem

Hallo allemaal,
Toch heb ik problemen gekregen met de Ms, en heb de clieteruggestuurd naar sony. daar hebben ze hete.e.a vervangen de zgn "spacer"... toch jammer na een week of 2 al problemen... was ik de enige of zijn er meer problemen??
gr
Bart
Met citaat reageren
  #26  
Oud 16 augustus 2002, 17:25
Herman
Guest
 
Berichten: n/a
Wat ik op een paar engelstalige forums gelezen heb is het een bekend probleem.

Heeft iets te maken met de slede waarin de memorystick schuift, en waardoor hij slecht kontakt maakt met de verbindigscontactjes.

Schijnt ook op te lossen te zijn door zelf de pinnetjes iets bij te buigen. Maar dan moet hij uiteraard wel open.

Ik had vandaag wel een "probleempje"met het opslaan van een foto. Na het maken kreeg ik een foutmelding, en kon ik geen nieuwe foto's meer maken. Wel als ik het interne geheugen gebruikte of het andere bestandsformaat.

Na ff zoeken vondt ik een leeg bestandje, wat waarschijnlijk het programma liet hangen. Deze gewist en hij deed het weer. Kan ook te maken hebben met een slecht kontaktje waardoor er een fout optrad tijdens wegschrijven. FF afwachten dus.



Herman
Met citaat reageren
  #27  
Oud 04 september 2002, 18:45
pdatje
Guest
 
Berichten: n/a
Die problemen met de memory stick heb ik ook gehad. ik had ergens gelezen dat de makkelijkste oplossing is door op de achterkant (ter plaatse van de uiteinde van de stick in de clie) wat aan te drukken. Dit heb ik enkele keren gedaan en sindsdien (nu enkele weken geleden) geen problemen meer gehad !!
Met citaat reageren
  #28  
Oud 04 september 2002, 18:50
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Hmmm, ik heb mijne helaas vorige week al opgestuurd naar Sony, en heb hem nog steeds niet terug . Wel een goeie service, alleen las ik v.d. week dat er nu een officiele patch voor het probleem zou zijn....
Met citaat reageren
  #29  
Oud 06 september 2002, 07:42
bblauw
Guest
 
Berichten: n/a
al mijn adressen zijn weg...

Het volgende probleem doet zich bij nu weer voor:

Na het maken van een backup op de ms, en het copierene van progs naar de ms, opende ik mijn adresbook en ook actnames. maar in beiden zijn alle namen verdwenen, Op de palmdesktop staat alles nog.. Ik begrijp er niets van en best in paniek. Al mijn belangrijke zakelijke contacten staan in mijn adresboek. Hoe krijg ik het weer terug op mijn clie
Met citaat reageren
  #30  
Oud 06 september 2002, 09:31
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Als het allemaal nog op je Desktop staat is er niets aan de hand. Zorg er wel voor dat bij het syncen niet alles gewist wordt (maak dus eerst een backup op je HD)
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #31  
Oud 23 september 2002, 17:17
eduardtee
Guest
 
Berichten: n/a
nog een lid

Tja, heb er ook eentje
Met volgende accesoires (via brando besteld):
- Brando Leather-case (side-opening, with magnet and no zipper);
- Brando Screenprotector;
- Brando USB laadkabel;

Ben er heel blij mee. Is m'n eerste PDA, maar bevalt uitstekend... Probeer Graffiti aan te leren, maar via het toetsenbordje (extern) gaat het toch het snelste merk ik...

Heb tot nu toe nog geen problemen mogen ondervinden. Heb dan ook nog weinig rigoreuze installs gedaan. Alleen wat games , Kinoma Player, Today en AcidImage... That's about it....
Met citaat reageren
  #32  
Oud 24 september 2002, 10:29
PDAHazzard
Guest
 
Berichten: n/a
Re: nog een lid

Citaat:
Probeer Graffiti aan te leren, maar via het toetsenbordje (extern) gaat het toch het snelste merk ik...
Extern Toetsenbordje? Een NR70V heeft juist een eigen thumb toetsenbord. Gebruik je die dan niet? Ik naar volle tevredenheid...
Met citaat reageren
  #33  
Oud 24 september 2002, 12:12
eduardtee
Guest
 
Berichten: n/a
Bedoelde eerlijk gezegd ook het toetsenbordje dat op de NR70V zit.

Met extern bedoelde ik te zeggen dat het gaat om het hardware toetsenbordje en niet het virtuele toetsenbord...
Met citaat reageren
  #34  
Oud 02 oktober 2002, 12:25
JvdKolk
Guest
 
Berichten: n/a
Hardware in NL

Hallo Allen,

Ben nog steeds op zoek naar kabels en accesoires voor mijn NR70V
Voor de rest ben ik echt helemaal happy met dat ding alleen wordt ik het redelijk zat om met die cradle heen en weer te sjouwen
De meeste sites waar ik wat vind kan ik alleen in US of in Japan kopen (als dat al kan)..... en dat was nou niet de bedoeling )
Heeft iemand een idee waar dit in EU gekocht kan worden? postorder ofzo

Alvast bedankt,

Groet,

Jacco
Met citaat reageren
  #35  
Oud 02 oktober 2002, 12:46
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
In het 'Shop' gedeelte van deze site staan allemaal NL pda-winkels genoemd. Neem daar eens een kijkje: bijvoorbeeld http://www.pdashop.nl/accessoires/1610/Cables

Succes
Met citaat reageren
  #36  
Oud 02 oktober 2002, 14:48
flighter
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Hardware in NL

Heb goeie ervaring met Brando shop uit HongKong. Ik heb daar een y-cable gekocht (usb+serieel) en ik had tum met 6 dagen in huis. Bestel meteen zo'n brando screenprotector. Echt geweldig. De OEM case (agenda) is kortweg gezegd ku.....! Bevestiging van de clie aan de leren case gebeurt via plastic connectors. Reeds twee van de vier zijn gebroken (na 2 maanden gebruik).

CU Flighter
Met citaat reageren
  #37  
Oud 04 oktober 2002, 10:35
bblauw
Guest
 
Berichten: n/a
cases

Howdy,

Ik heb ook een leathercase bij brando besteld en een kabel en een screenprotector. Allemaal top en snel, behalve... de case de plastic connectors zijnbij mij ook al afgeboken. Kreeg wel gelijk een nieuwe van Brando... maar ook deze is al kapot. Het probleem wordt veroorzaakt doordat je de clie er telkens uit moet halen als je gaat syncen. Er moet dus eigenlijk een case komen waar je clie in laat zitten als je synct...
gr
Bart
Ps wie gaan er naar de gebruikers bijeenkomst in Ede??

Met citaat reageren
  #38  
Oud 30 januari 2003, 15:22
joko
Guest
 
Berichten: n/a
nieuw lid van de fanclub

Sinds 4 weken in het bezit van een Sony Clié NR70V. En nog lang niet uitgespeeld.
Het is m'n eerste handheld, dus ik val van de ene in de andere verbazing bij het ervaren van de mogelijkheden.
Met citaat reageren
  #39  
Oud 30 januari 2003, 15:29
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Welkom Joko!

Maar pas op hè! Het is verslavend. Als je er één keer aan begint, wil je er nooit meer zonder!
Met citaat reageren
  #40  
Oud 30 januari 2003, 16:36
joko
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi Peter
Je spreekt uit ervaring?

Gelukkig mag je je PDA altijd bij de hand hebben, het is tenslotte je agenda (ofwel, je kunt aan je verslaving toegeven)

Groeten
Joko
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023