Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 24 december 2002, 13:51
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivos


Nou roel, volgens mij niet . Kijk maar eens naar deze gebruiker , die heeft al een tijdje een NX70, maar heeft niet veel tijd om te reageren hier op de forums, las ik laatst in 1 van zijn posts....

Groeten,
Ivo
Maar ik had dat al eerder door, zie bericht 46 .

Ow, nou ga ik zelf ook de fout in, was nog niet bij bericht 58 en 59 beland.

Laatst gewijzigd door koekiemonster; 24 december 2002 om 13:54.
Met citaat reageren
  #62  
Oud 24 december 2002, 14:31
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Citaat:
Ow, nou ga ik zelf ook de fout in, was nog niet bij bericht 58 en 59 beland.
Ha, ha, geweldig Zo kunnen we nog wel even doorgaan
Met citaat reageren
  #63  
Oud 24 december 2002, 15:14
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Zo kunnen we nog een hele tijd doorgaan, maar misschien toch weer on-topic. Al is het nu niet meer zo stil rond de NX, dus een nieuwe thread met gebruikerservaringen (twee gebruikers al weer ) is misschien een beter idee.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #64  
Oud 30 december 2002, 11:42
Zagato's schermafbeelding
Zagato Zagato is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 17 oktober 2001
Locatie: Malden
Berichten: 239
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdatje
Hallo,

Ik heb de clie NX70V inmiddels ruim 6 weken in mijn bezit (nog bedankt voor de rectificatie).
Is het jou al gelukt om je NX te registreren bij Sony? Als ik mijn serie nummer intikkrijg ik een melding dat dit serie nummer niet bestaat?

Frank
__________________
The ultimate measure of man is not where he stands in moments of comfort
But where he stands at times of challenge and controversy.
Met citaat reageren
  #65  
Oud 30 december 2002, 16:26
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
let wel op: vul alleen de laatste 7 cijfers in om hem te registreren....anders werkt het niet

Groeten,
Ivo
Met citaat reageren
  #66  
Oud 31 december 2002, 10:34
Zagato's schermafbeelding
Zagato Zagato is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 17 oktober 2001
Locatie: Malden
Berichten: 239
Question

Het serienummer bestaat maar uit 7 cijfers!

Cheers,

Frank
__________________
The ultimate measure of man is not where he stands in moments of comfort
But where he stands at times of challenge and controversy.
Met citaat reageren
  #67  
Oud 03 januari 2003, 21:33
chicozze
Guest
 
Berichten: n/a
PEG-NX70V

Hallo iedereen,

ben helemaal nieuw hier, maar heb gisteren een peg-nx70v besteld in de US... kan niet wachten tot ik hem in huis heb.

Zijn er nog mensen met tips of zaken waar ik op moet letten voor dat ik ga beginnen met e.e.a.? Hoe zit het met de stroomtoevoer (since ik in de VS besteld heb), kan ik daar problemen mee verwachten?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #68  
Oud 04 januari 2003, 09:04
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Re: PEG-NX70V

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chicozze
Hoe zit het met de stroomtoevoer (since ik in de VS besteld heb), kan ik daar problemen mee verwachten?
Het ligt voor de hand dat je een 110V adapter krijgt. Die zou ik hier niet gebruiken...

Een 220V charger kost 49 euro een 220V cradle kost 89 euro. Nu begrijp ik het verschil van 100 euro met de VS
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...

Laatst gewijzigd door r. dohmen; 04 januari 2003 om 09:10.
Met citaat reageren
  #69  
Oud 04 januari 2003, 10:32
chicozze
Guest
 
Berichten: n/a
bedankt voor deze info; heb trouwens wel ooit een een converter gekocht voor US$ 10, input 220-240 V, output 110 V, nooit problemen mee gehad.... (toch US$ 90 verdient ,verzending niet meegerekend).
Met citaat reageren
  #70  
Oud 04 januari 2003, 10:41
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Dat klinkt al beter . Heb je he bij www.sonystyle.com besteld?
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #71  
Oud 04 januari 2003, 10:51
chicozze
Guest
 
Berichten: n/a
Nee, die leveren niet naar NL, was op zoek naar een PEG-NX70V/UH (Gun Metal), was bij sony uitverkocht... vervolgens gevonden bij yahoo shopping, save-a-lot-computers voor minder als wat ie bij sony kost
Met citaat reageren
  #72  
Oud 05 januari 2003, 21:19
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Mijn Sony Clie lader is overigens 100 - 240V. Ik kan me haast niet voorstellen dat de lader van de NX het niet gewoon ook hier doet. Ik zou het maar even afwachten voor je converters gaat kopen.

Overigens,
Citaat:
Nu begrijp ik het verschil van 100 euro met de VS
$599 * 1,19 = € 699 - garantie
Met citaat reageren
  #73  
Oud 05 januari 2003, 21:30
chicozze
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de info, ik ga zeker nog even wachten met de aanschaf van overige producten, die converter is overigens al in huis, heb ik al een paar jaartjes. Ik zal jullie laten weten hoe e.e.a. werkt en aangeleverd wordt.

groet.
Met citaat reageren
  #74  
Oud 06 januari 2003, 08:26
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickl
Mijn Sony Clie lader is overigens 100 - 240V. Ik kan me haast niet voorstellen dat de lader van de NX het niet gewoon ook hier doet. Ik zou het maar even afwachten voor je converters gaat kopen.

$599 * 1,19 = € 699 - garantie
Het gaat om de vorm van de stekker van de 110V apaters, die past niet, maar huij heeft een convertor dus heeft hij geen andere nodig.

Wat bedoel je met je berekening?
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #75  
Oud 06 januari 2003, 11:11
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
rdohmen,

Uit de tekst:
Citaat:
Het ligt voor de hand dat je een 110V adapter krijgt. Die zou ik hier niet gebruiken...
Maak ik op dat je het hebt over het voltage. Het aanpassen van een stekker kost je misschien een knaak.

Die berekening geeft aan waar die 100 euro verschil vandaan komt. Dat is dus niet de lader (zoals jij aangaf), maar gewoon de BTW die in de VS niet bij de prijs geteld wordt.
Met citaat reageren
  #76  
Oud 06 januari 2003, 11:35
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickl
rdohmen,

Uit de tekst:

Maak ik op dat je het hebt over het voltage. Het aanpassen van een stekker kost je misschien een knaak.

Die berekening geeft aan waar die 100 euro verschil vandaan komt. Dat is dus niet de lader (zoals jij aangaf), maar gewoon de BTW die in de VS niet bij de prijs geteld wordt.
Ik geloof niet dat iedereen die aanpassing aan de stekker gaat doen Een handige knutselaar misschien.

Die woordkeuze was misschien niet handig. Het ging me er om dat je als je in de VS besteld dus nog extra kosten kunt krijgen, zoals een lader van 89 euro. Dan is het voordeel zo weg.
Los van het ontbreken van garantie (zoals jij aangaf).

Maar terug naar de vraag: als chicozze een convertor heeft zal alles gewoon werken. Toch?
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #77  
Oud 06 januari 2003, 16:18
Phad Phad is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 17 mei 2001
Berichten: 101
Ik ben in het bezit van een amerikaanse peg n710c (de voorloper van de 760, en dat is weer de amerikanse 770) met een amerikaanse adapter. Deze "speelt" op 110-240 volt dus is ook in nederland bruikbaar. Je kunt hem alleen niet direct in het sropcontact prikken door de afwijkende geometrie. Hiervoor heb ik een verloopstekkertje gekocht dat volgens mij nog geen euro hoeft te kosten, een stukkie plastic met twee metalen pennetjes. Hiermee werkt hij al een jaar naar zeer volle tevredenheid.

Dus voor een paar euro kun je je apparaat gewoon in nederland gebruiken. (mits sony nog steeds 110-240 adapters standaard levert.)
Met citaat reageren
  #78  
Oud 06 januari 2003, 17:49
chicozze
Guest
 
Berichten: n/a
Nou,

zo'n stekkertje heb ik dus ook, maar... ik heb ook nog een kastje wat ik er tussen kan pluggen, input AC 240V output AC 110V.... nogmaals, ik laat jullie weten hoe het nu zit zodra ik de handel binnen heb.
Met citaat reageren
  #79  
Oud 03 februari 2003, 23:12
chicozze
Guest
 
Berichten: n/a
Angry geen nieuws

Hoi, zoals belooft een update.... helaas heb ik de order in de US gecancelled; stuurden handel maar niet op en korte check bij m'n C-card company wees uit dat een en ander al lang betaald was. Ik kan jullie helaas niet vertellen hoe het nu zit met 't stekkertje; heb hem maar gewoon bij sonystyle besteld. Hopelijk shippen zij wel een beetje snel, want zoals jullie je kunnen voorstellen ben ik er helemaal gek van geworden.

Dit bericht dus eigenlijk als een waarschuwing: KOOP NOOIT BIJ SAVEALOTCOMP.COM ... lang wachten, geen service, geen contactmogelijkheid (alleen per e-mail, telefoon kun je bandje inspreken). Hoop en verwacht dat het met de financien goed komt, heb gelukkig goede registratie van de (voornamelijk eenrichting-)correspondentie.
Met citaat reageren
  #80  
Oud 04 februari 2003, 19:27
pdatje
Guest
 
Berichten: n/a
Ik gebruik zelf ook een sony clie NX70V en hiervoor een sony clie N770C en een NR70V. Tot op heden waren alle laders van sony geschikt voor beide voltages (dus 110-220 volt). Het enige probleem is de stekker, daarvoor zijn 2 oplossingen.
1) je koopt apart een koppelingstukje. deze zijn in Nederland genoeg verkrijgbaar. (wordt oa ook gebruikt door motorola mobieltjes) en zal slecht een euro of wat kosten.

2) het snoertje dat naar de stekker loopt is uit de lader te trekken. Je hebt nu een nieuw snoertje nodig met aan de ene uiteinde een gewone stekker ( voor het stopcontact) en aan de andere uiteinde een koppelstukje wat past in de lader (een achtje met twee openingen). Dit zijn vrij universele kabeltje die ook overal te krijgen zijn voor een enkele euro. (je zag ze vooral vroeger veel aan de draagbare radio/cassetedecks en andere apparatuur). Is in iedere huishouden wel ergens te vinden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023