Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12 november 2007, 12:37
bjornb
Guest
 
Berichten: n/a
Oziexplorer naar PathAway

Hallo allemaal.

Ik heb al behoorlijk wat gelezen op het forum, maar kan mijn antwoord niet helemaal vinden. Ik heb zelf een Windows Based PDA gehad en een collega van mij heeft een Palm Tungsten T5.

Nu heb ik op mijn PDA met behulp van Oziexplorer alle ANWB waterkaarten perfect draaien. Mijn collega wilt dit ook graag op zijn Palm. Na het een en ander gezocht te hebben. begreep ik dat PathAway mij de beste software lijkt om hetzelfde te bereiken op een Palm.

Nu komt het probleem. Ik heb deze kaarten ooit in PNG gekocht en allemaal met coordinaten omgezet naar .oz2f en .map bestanden voor Oziexplorer. Ik heb daarna de PNG bestanden nooit meer nodig gehad en dus verwijderd. Nu volgt mijn vraag.

Is het mogelijk om deze .oz2f en .map bestanden in een keer te converteren naar pdb bestanden zodat ze ook op de palm kunnen draaien of MOET ik dan weer alle png bestanden om gaan zetten naar coordinaten? Ik hoop dat jullie het mij kunnen vertellen. De site van PathAway gaf weinig informatie over de maptools.

Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023