Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 juli 2010, 22:00
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
[Nieuws] Beste vervanger voor de iPhone 4? Een Palm Pre Plus (volgens Steve Wozniak)

Henk van Ess is verkoper van MiFi draadloze toegangsapparatuur en had kort geleden Steve Wozniak (1 van de oprichters van Apple) als klant.

Hij heeft het nodige mailcontact gehad en daaruit kwam de volgende aardige uitspraak, waarin hij een oplossing aandraagt voor de problemen met de iPhone 4:

"If you can afford it, carry a second Verizon phone for backup. Another option is to carry a Verizon mifi and rely on Skype on your iPhone. I have used this mifi technique to rescue my own, and others', iPhones on occasion. If you buy a Verizon Palm Pre, you get free mifi on it so that is possible the best 'compromise' solution, to carry a Verizon Palm Pre along with your AT&T iPhone 4."

Altijd fijn als Palm-fan om steun te krijgen van The Woz!

Bron: Woz: The "Best 'compromise' solution" for the iPhone 4? A Pre Plus! | PreCentral.net
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 5690-52wazzhen0.png‎ (81,5 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 juli 2010, 09:30
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
je kunt ook gewoon de "voorbijgestreefde" 3GS tweedehands kopen van een Mac-freak voor een prikje met: perfecte ontvangst, simlock vrij, geen jailbreak, en er alles op doen zonder geklooi... ik kan er zelfs mee telefoneren én 1000den apps downloaden. Ben nog nooit zo goedkoop én functioneel onderweg geweest ! Maar ik geef toe: mijn Palm TX blijft in mijn bagage zitten, voor h et geval dat...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023