Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 augustus 2005, 23:41
Pieter Pieter is offline
Lid
Voornaam: Pieter
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 11 oktober 2003
Locatie: Soest
Berichten: 35
schakelmomenten terwijl Palm uit staat

Ik vind dat de batterij mijn T3 wat snel leeg loopt en onderzoek waar het aan kan liggen. TomTom is een slurper, als ik die 's avonds vergeet uit te zetten is de batterij 's ochtends natuurlijk leeg (tot 25%, dan gaat ie alsnog uit, gelukkig). Ik gebruik BatteryGraph om te bekijken wat er gebeurt. Ook zonder TomTom aan valt mij iets op. Ieder uur, ook 's nachts als ik slaap en de Palm rustig in de kast ligt, gaat mijn T3 even aan en weer uit (zie screenshot). Wie heeft er een idee wat er dan gebeurt?
Ik zit te denken aan BigClock, TideTool, Planetarium, Earth & Sun, allemaal programma's die iets met tijd doen, maar die toch gewoon uit moeten staan als de palm uit is, of niet soms?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: bmp SNAP-B~2.BMP‎ (300,1 KB, 31x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 augustus 2005, 00:06
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Met Palminternals kun je alarms bekijken. Door middel van een alarm kan een programma zichzelf activeren.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 augustus 2005, 00:59
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter
Ook zonder TomTom aan valt mij iets op. Ieder uur, ook 's nachts als ik slaap en de Palm rustig in de kast ligt, gaat mijn T3 even aan en weer uit (zie screenshot). Wie heeft er een idee wat er dan gebeurt?
BatteryGraph, die gegevens over de batterij spanning verzamelt?
Citaat:
Ik zit te denken aan BigClock, TideTool, Planetarium, Earth & Sun, allemaal programma's die iets met tijd doen, maar die toch gewoon uit moeten staan als de palm uit is, of niet soms?
Ik heb soms ook de indruk dat mijn batterij soms sneller leeg is. Ik verdacht Digimap , omdat ie de Palm kan aktiveren zodra een GPS kabel muis aangesloten komt. Maar waarschijnlijker is dat ie op een plek lag met slechte GSM ontvangst. Bij slecht of onbereikbaar netwerk gaat de batterij maar een dag mee ipv een volle week.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023