Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 september 2001, 13:26
pa3hfu's schermafbeelding
pa3hfu pa3hfu is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 juni 2001
Locatie: Hoogland
Berichten: 97
Terugzetten backup

Naar aanleiding van review over "backup-card" BackupBuddyVFS-free geinstalleerd en backup gemaakt naar mijn 32 mb SD-card. Ging zonder fouten! Stel dat ik, zonder hulp van mijn pc, en met een gecrashte M505 de data vanaf mijn kaartje wil restoren. Hoe start ik de restore optie vanaf mijn SD-card die in een "maagdelijke' 505 zit ??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 september 2001, 15:28
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Als je BBVFS volgens de aanwijzingen hebt geinstalleerd staat het backup programma op het SD kaartje. Dus je kan het gewoon van het kaartje starten.

Een andere mogelijkheid is het SD kaartje uit je Palm halen en er weer in doen. Als het goed is springt de Palm vanzelf naar de locatie op het SD kaartje waar het backup programma geinstalleerd is.

Met de Free version kan je overigens alleen ALLE bestanden backuppen of restoren. Met de betaalde/geregistreerde versie kan je ook selectief backuppen en restoren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023