Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18 januari 2006, 21:40
FAFJ
Guest
 
Berichten: n/a
Error bij open pdf bestand in pdftogo

Bij het uitproberen van doctogo versie 8 van dataviz wordt bij het openen van een pdf bestand de foutmelding unexpected error 0x12d gegeven, ik heb pdftogo geinstalleerd op een th55, weet iemand misschien waar dat aan ligt?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 januari 2006, 08:48
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Nee, geen idee waar het aan kan liggen. Heb je misschien al een andere pdf geprobeerd? En heb je al bij Dataviz geinformeerd? Die hebben het programma immers gemaakt.

Er is trouwens ook een gratis PDF-viewer waaraan een hele thread hier op het forum is gewijd.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 januari 2006, 21:16
FAFJ
Guest
 
Berichten: n/a
Ja gebruik ook picselviewer in combinatie met picselaccelator, dat werkt ook goed, maar als totaal pakket leek doctogo inclusief pdftogo makkelijker te werken om dat alle bestanden gelijk gezocht worden en gefilterd kunnen worden.
Nee, ik heb het nog niet aan dataviz gevraagd daar het in het engels moet en dacht dat er misschien ander th55 gebruikers waren die hetzelfde probleem hebben gehad. Op de site van dataviz wordt wel gereffereerd naar een soortgelijk error (ging om een efax pdf bestand), maar met een ander error nummer, daarvoor was een patch gemaakt en die heb ik ook uitgeprobeerd, maar zelfde foutmelding blijft komen.
Zij er eigenlijk th55 pdftogo gebruiker waarbij het openen wel gewoon goed gaat?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023