Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 maart 2003, 17:41
wannahave
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Sony Clié T625c memory vraag

Ik heb een vraag over de memory sticks van de sony clie 625c.

ik heb deze pda nu bijna een jaar en ik kan het maar niet voor melkaar krijgen om vanaf het gehuigen dingen te openen, ik wil bijvoorbeeld een citymap van tom tom opslaan op dat ding zodat ik die kan openen op mijn pda. ik heb nu 3 mappen opgeslagen in mijn normale geheugen maar die is nu dus bijna vol, waarom zit er een memory stick slot in als je die toch niet kan gebruiken dacht ik, maar het kan dus waarschijnlijk wel maar ik weet alleen niet hoe het moet.

wil iemand het alsjebliefd aan mij uitleggen want ik heb kaarten zat, maar ik krijg ze maar niet werkend in mijn clie, wat doe ik verkeerd?????

alvast bedankt voor jullie hulp,

met vriendelijke groeten,

wannahave
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 maart 2003, 22:07
feep
Guest
 
Berichten: n/a
msmount!!

Je kan jou probleem heel eenvoudig oplossen door msmount te installeren. Dit kan je waarschijnlijk vinden op palmgear.com. Je installeerd dan de gewenste kaarten gewoon via de TOMTOM installer. In je install tool window verplaats je de bestanden naar de Memory Stick. Dan hotsync je de boel.
Na ga je naar de prefs van je palm, en daar vind je ook MSmount. Die activeer je voor de map waar je kaarten in zijn gekomen (waarschijnlijk palm\launcher) en dan moet het lopen!!
Ik gebruik het zelf al een hele tijd zo en nog nooit ergens verdwaald

Groeten Feep
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 maart 2003, 22:34
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Zie ook:

Een veelvoorkomende vraag;

In deze Palmclub-tip wordt het een en ander uitgelegd.
__________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023