Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27 maart 2007, 10:42
duikers
Guest
 
Berichten: n/a
Webcam weergave op Treo 750

Hallo,
Ik heb thuis via een laptop een internet webcam geinstalleerd die je vanaf het
internet kan bekijken.
Het rare is dat ik geen beeld heb als ik via mijn Palm Treo 750 naar de desbereffende pagina ga. Ik zie wel de goede pagina, maar het beeld waar het om gaat blijft zwart.
Moet ik nog iets van Java etc installeren?
Graag advies
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 maart 2007, 16:21
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Misschien is mijn ervaring op de HTC TyTN bruikbaar, helaas heb ik geen Treo 780/750. Voor de TyTN met Windows Mobile 5, geldt dat op afstand opgestelde IP camera's de volgende zaken nodig hebben in de handheld (afhankelijk van de IP cam)
- of active X
- of Java
- of een speciale applicatie
Geen van de drie draait onder windows mobile 5/TyTN, behalve soms de speciale applicatie (bv Axis). Of dat ook zo is op de Treo weet ik dus niet. Eerste stap is uit te zoeken wat jouw IP-cam vereist van die 3. Dan nagaan of dat benodigde op de Treo onde WM draait.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 maart 2007, 20:41
duikers
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick99999 Bekijk bericht
Misschien is mijn ervaring op de HTC TyTN bruikbaar, helaas heb ik geen Treo 780/750. Voor de TyTN met Windows Mobile 5, geldt dat op afstand opgestelde IP camera's de volgende zaken nodig hebben in de handheld (afhankelijk van de IP cam)
- of active X
- of Java
- of een speciale applicatie
Geen van de drie draait onder windows mobile 5/TyTN, behalve soms de speciale applicatie (bv Axis). Of dat ook zo is op de Treo weet ik dus niet. Eerste stap is uit te zoeken wat jouw IP-cam vereist van die 3. Dan nagaan of dat benodigde op de Treo onde WM draait.
Hoi,

Ik gebruik Webcam pro en daarin kan je kiezen tussen java client , java scipt of flash.
Begrijp ik het goed, is er geen java of flash client voor de WM5?
Weet jij of iemand anders misschien of er een alternatief is voor WM5
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 maart 2007, 18:43
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Webcampro ziet er mooi uit, ik kende dat niet. Mijn ervaring ging over camera's die een web server in zich hebben, 'een IP-camera'. Die werken zonder een PC ertussen.
Je zou de verschillende instellingen gewoon kunnen proberen in webcanpro onder XP en dan zien wat er in de mobile gedownload wordt en of dat draait onder WM5. Als ik tijd heb probeer ik dat eens een keer voor mijn TyTN.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 02 april 2007, 06:57
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duikers Bekijk bericht
Hoi,.........Begrijp ik het goed, is er geen java of flash client voor de WM5?............
Ik ga deze Java een keer proberen: Java voor WM? Heeft iemand daar al ervaring mee?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023