Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 augustus 2008, 12:11
phermsen phermsen is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 04 augustus 2008
Berichten: 2
Van Treo650 Palm OS naar Treo750v Hoe data overzetten.

Ik heb net een Treo750v gekocht, ik had een treo650.
Wie weet hoe ik de oude data, contacts en agenda , van de treo650 kan overzetten naar de treo750 ??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 augustus 2008, 12:28
jonakeys's schermafbeelding
jonakeys jonakeys is offline
Lid
Voornaam: Jonathan
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: Ede
Berichten: 31
Het is denk ik het meest handig als je je Treo 650 laat synchroniseren met Microsoft Outlook in plaats van met Palm Desktop. Vervolgens kun je de Treo 750v met ActiveSync synchroniseren met Outlook.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 september 2008, 11:02
giwopi giwopi is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 21 december 2007
Berichten: 6
Ik kan al 2 jaar mijn Treo 650 niet meer hotsyncen (USB-stuf os hardware probleem?... ik weet het niet) en heb dus geen backup up van al wat er op staat.
Ik zou nu een Treo 750 willen aanschaffen. Weet iemand of ik alles van mijn 650 via een SD-kaartje kan overbrengen naar de Treo 750?
Zo ja hoe begin je daaraan?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 september 2008, 14:10
jonakeys's schermafbeelding
jonakeys jonakeys is offline
Lid
Voornaam: Jonathan
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: Ede
Berichten: 31
Via een SD kaart is volgens mij niet mogelijk, want de Treo 750 gebruikt een MiniSD en daar zijn geen adaptertjes voor bij mijn weten. Als je 650 kon syncen met een Windows PC was Outlook het handigst.
Misschien kun je synchroniseren met een Microsoft Exchange account? Als je eerst je 650 synct, kun je met een sync van de 750 de informatie op dat toestel krijgen. Mijn 680 werkte in ieder geval met Exchange, of de 650 dat doet weet ik niet zeker, maar er is hier ongetwijfeld iemand op het forum die dat weet.
Tenslotte is een handige gratis Exchange account te vinden op http://www.mail2web.com

Hopelijk helpt het je iets verder.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 september 2008, 20:43
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Bij de meeste Micro SD-kaartjes zit wel een micro-naar-SD adapter. Ik neem aan dat de Treo 750 ook MicroSD gebruikt, MiniSD ken ik niet? De Centro gebruikt in ieder geval MicroSD. Het zou me verbazen als de 750 anders is. Overigens moet ik bekennen dat mijn MicroSD + adapter niet werkte in de Treo 650 (gewoon SD).

Kan je overigens niet gewoon zaken overzenden via Bluetooth of infrarood? Zeker met agenda en contactdata moet dat kunnen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023