Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #121  
Oud 02 januari 2004, 01:17
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Het is wel erg offtopic maar goed . Girotel is een electronisch bankierprogramma van de Postbank.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #122  
Oud 02 januari 2004, 01:33
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik *denk* dat hij wel weet wat dat is.

Je kunt alleen met overschrijving betalen als je vorig jaar al een palmwijzer hebt besteld. Alle andere mensen moeten met credit card gaan betalen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #123  
Oud 02 januari 2004, 12:05
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ooooh
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #124  
Oud 02 januari 2004, 15:20
Madlive
Guest
 
Berichten: n/a
Ah, crap nog steeds een cc daar heb ik dus werkelijk weer geen drol aan

Iemand die het namens mij zou willen bestellen als ik het geld overmaak?
Met citaat reageren
  #125  
Oud 02 januari 2004, 21:05
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Citaat:
Op 02-01-2004, om 00:15 heeft Madlive dit gezegd in bericht #120
Kan iemand misschien iets meer informatie verschaffen over het betalen per girotell ipv creditcard?

Ik ben namelijk erg geinteresseerd in dit programma.
Hoi,

Je zou ze een mailtje hierover kunnen sturen. Ze zijn meestal redelijk snel met het beantwoorden ervan:
zakelijkeproducten@ovreis.nl

Groet,

Peter
Met citaat reageren
  #126  
Oud 21 maart 2004, 18:19
aquagga aquagga is offline
Senior lid
Voornaam: pieter
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 30 november 2003
Locatie: grun
Berichten: 67
hehe, eindelijk heb ik dan ook mijn palmwijzer, een maat van me was zo vriendelijk om me zijn creditkaart te gebruiken.
hulde aan de makers van het programma. Ga het zeker nog regelmatig gebruiken dit jaar. Werkt lekker soepel en snel.
toppie.

het heeft even geduurt maar dan heb je ook wat.
Met citaat reageren
  #127  
Oud 11 mei 2004, 20:50
motorman motorman is offline
Junior lid
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 02 mei 2003
Locatie: Almelo
Berichten: 3
Question Toch nog een vraagje

Ik gebruik al enkele jaren de Palmwijzer. Geweldig handig om wanneer de NS je weer eens ergens laat stranden een uitweg te zoeken naar je eindbestemming.

Maar wat mijn nog steeds niet wil lukken is dat de stand locatie en de favorieten bewaard blijven bij het installeren van een nieuwe versie. Ik verwijder altijd eerst de Palmwijzer van mijn Vx voordat ik de nieuwe versie installeer. Kan iemand mij helpen
__________________
Duct tape is like the force.
It has dark and a light side and it keeps the world together.
Met citaat reageren
  #128  
Oud 11 mei 2004, 21:00
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Tja, bij het verwijderen van het programma verwijder je ook de databases waarin je favorieten opgeslagen zitten. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als je hem niet verwijdert overigens.

En zo erg is het toch niet? even 8 favorieten opgeven?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #129  
Oud 11 mei 2004, 21:09
T.N. T.N. is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Berichten: 128
Citaat:
Op 11-05-2004, om 16:00 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #128
Tja, bij het verwijderen van het programma verwijder je ook de databases waarin je favorieten opgeslagen zitten. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als je hem niet verwijdert overigens.

En zo erg is het toch niet? even 8 favorieten opgeven?
Als je Palmwijzer niet verwijderd dan blijven je favorieten weldegelijk bestaan, dat heb ik dus net afgelopen weekend getest. Nog geen problemen mee gehad en wel zo prettig.
__________________
www.moevie.nl/pda.php --> filmrecensies op uw pda (linkdiepte 4 + plaatjes)

Met citaat reageren
  #130  
Oud 11 mei 2004, 21:13
motorman motorman is offline
Junior lid
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 02 mei 2003
Locatie: Almelo
Berichten: 3
Citaat:
Op 11-05-2004, om 22:00 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #128
Tja, bij het verwijderen van het programma verwijder je ook de databases waarin je favorieten opgeslagen zitten. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als je hem niet verwijdert overigens.
Het is alleen dat T2 in zijn e-mails/readme.txt zegt dat deze gegevens wel bewaard blijven. Dus dacht ik in mijn wijsheid dat ik iets verkeerd deed.

Citaat:
Op 11-05-2004, om 22:00 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #128
En zo erg is het toch niet? even 8 favorieten opgeven?
Helemaal gelijk, maar waarom moeilijk doen als je denkt dat het makkelijker kan.
__________________
Duct tape is like the force.
It has dark and a light side and it keeps the world together.
Met citaat reageren
  #131  
Oud 02 september 2004, 10:03
Joost E. Boere Joost E. Boere is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 03 februari 2001
Berichten: 117
Citaat:
Is het ook mogelijk om de dienstregelingen van alle vervoerbedrijven aan te bieden in de PalmWijzer?
Ja, dat zou wel kunnen. 9292 beschikt over de dienstregelingen van alle vormen van openbaar vervoer in Nederland. Zo is het mogelijk om buslijnen en zo meer bestemmingen in de PalmWijzer op te nemen. Of om een "regionale" toepassing te maken met bijvoorbeeld het totale openbaar vervoer in Amsterdam of Rotterdam. Als er voldoende vraag is, zal 9292 deze optie zeker overwegen.
Deze vindt ik zelf erg interessant. Het geheel schijnt vanaf memorystick te kunnen draaien, en daar heb ik ruimte genoeg. Maar dan zijn er meer mensen nodig die hiervoor willen betalen. Meld je op zakelijkeproducten@ovreis.nl zodat ze zien dat er vraag is.
Met citaat reageren
  #132  
Oud 02 september 2004, 10:37
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
In het begin bestond dit ook. Tenminste alle trein- en busdiensten in Nederland. Echter, dit was natuurlijk duurder. Daarnaast was het een veel groter bestand.
Blijkbaar was hier weinig animo voor, want sinds de nieuwste editie is die Plus-versie gecanceld...

Groet,

Peter
Met citaat reageren
  #133  
Oud 02 september 2004, 12:15
nielsbothof nielsbothof is offline
Senior lid
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Berichten: 66
pff, dat proggie moet gewoon gratis zijn. Een beetje extra service van de NS, want ze verdienen toch al zo veel (treinkaartjes zijn stervensduur). Daarnaast lopen ze alleen inkomsten mis van mensen die het proggie zouden kopen. De software bestaat namelijk al voor alle conducteurs. Die hebben nu allemaal een mooie Ipaq met palmwijzer.

Het zou zelfs een goede promotie zijn om de reistijden vrij beschikbaar te stellen, omdat dat mensen ertoe beweegt eerder voor de trein te kiezen, dat is hun core business, en daar verdienen ze op.

edit: ik betaal zelf jaarlijks meer dan 600€ aan treinkaartjes ((indirect )
Met citaat reageren
  #134  
Oud 02 september 2004, 12:54
Joost E. Boere Joost E. Boere is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 03 februari 2001
Berichten: 117
Inmiddels heeft de gemiddelde Palm heel wat meer opslagcapaciteit. Ik heb indertijd nog voorgesteld om met regios te werken om benodigde opslagruimte beperkt te houden. Bijvoorbeeld de trein in heel Nederland en voor de bus kiezen tussen een van de windstreken en midden-Nederland, met ruime overlap. Dat beperkt de benodigde opslagruimte. Maar dat is voor hun best wat gedoe.
En over de prijs: de Palmwijzer is niet van de NS. Het is een los software-bedrijf. Zij moeten er ook wat op verdienen. Het Palm-project is voor hun op dit moment meer hobby dan winst (zie eerder in deze thread). Er zijn gewoon niet zoveel betalende klanten.
Met citaat reageren
  #135  
Oud 02 september 2004, 13:03
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Ik vind dat ze er meer mee moeten gaan adverteren in bijvoorbeeld het Spoorboekje, Rails of Spoor van de NS. Volgens mij weet maar een hele kleine groep van het bestaan af.

Peter
Met citaat reageren
  #136  
Oud 02 september 2004, 14:30
joop's schermafbeelding
joop joop is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 februari 2004
Berichten: 140
Ik gebruik al een paar jaar Fahrplan, van de Deutsche Bundesbahn (DB).
(Is al eerder in andere threads aan de orde geweest)
Je hebt dan geen gegevens van de bussen, maar wel een zeer compleet overzicht van alle reistijden van de treinen voor de trajecten, die jezelf kunt kiezen. Werkt internationaal, dus voor Nederland, maar ik heb het ook voor reizen in Italië gebruikt.

Groot voordeel: het is door de selectie van de gewenste trajecten niet zo idioot groot en..... het is gratis.


Overigens begrijp ik best dat de ontwikkelaars eraan willen verdienen, maar wie betaalt de gratis internet-versie dan? Is het gewoon niet de taak van de gezamenlijke OV-boeren om zoiets gratis uit te brengen?

Joop

Laatst gewijzigd door joop; 02 september 2004 om 15:31.
Met citaat reageren
  #137  
Oud 02 september 2004, 15:10
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Overigens begrijp ik best dat de ontwikkelaars eraan willen verdienen, maar wie betaalt de gratis internet-versie dan? Is het gewoon niet de taak van de gezamenlijke OV-boeren om zoiets gratis uit te brengen?
Ik denk dat die "gezamenlijke OV-boeren" proberen zichzelf om zeep te helpen door het OV zo onaantrekkelijk mogelijk te maken en dan ook nog eens aan hun klanten geld te vragen voor een onderdeel van hun dienstverlening dat je "reclame" zou kunnen noemen.
Analogie:
De dag dat Wehkamp of Neckermann geld gaat vragen voor een essentieel ("reclame"-)onderdeel van hun dienstverlening, namelijk hun gidsen, zullen ze HEEEEEEEEEEEEL wat klanten verliezen.
Met citaat reageren
  #138  
Oud 02 september 2004, 15:17
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Tja, de pc-versie van het Spoorboekje kost ook geld. Daarnaast was er eerst helemaal niets voor de handheld, wat dat betreft. Toen kwam 9292 met dit initiatief. Als ze daar dan wat geld voor vragen... Ik krijg wel telkens keurig om de zoveel tijd een gratis update toegemaild.

Peter
Met citaat reageren
  #139  
Oud 02 september 2004, 15:26
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Tja, de pc-versie van het Spoorboekje kost ook geld.
De papieren versie ook. En toch krijg ik elk jaar een gratis telefoonboek, dus dat kan wel, waarom een spoorboekje dan niet?
Met citaat reageren
  #140  
Oud 02 september 2004, 15:30
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Citaat:
Op 02-09-2004, om 16:26 heeft fransbr dit gezegd in bericht #139
De papieren versie ook. En toch krijg ik elk jaar een gratis telefoonboek, dus dat kan wel, waarom een spoorboekje dan niet?
Tja, daar heb je gelijk in. Tegenwoordig moet je al extra betalen als je een treinkaartje aan het loket wilt kopen! Die NS'ers denken gewoon niet marktgericht genoeg. En maar klagen dat er steeds minder mensen gaan treinen en dat het instand houden van treindiensten steeds duurder wordt!

Peter
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023