Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 oktober 2001, 14:56
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Abalone / Abologna

In mijn kast staat het bordspel Abalone, een strategiespel met witte en zwarte ballen die je volgens bepaalde regels van het bord moet zien af te duwen.

Bij toeval kwam ik het spel Abologna tegen. Dit (Palm) spel is hetzelfde als Abalone. Het is een klein programmaatje, maar wel met veel mogelijkheden. In het kort: drie niveaus, mens/mens of mens/computer, een hint mogelijkheid en ... de mogelijkheid om via internet tegen elkaar te spelen. Dat laatste heb ik overigens niet geprobeerd.

Dit spel is, hoe bestaat het, freeware en is te vinden via onderstaande link. Veel speelplezier!


www.palmblvd.com/software/pc/Abologna-2000-03-16-palm-pc.html
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023