Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 februari 2001, 22:38
Rene
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Weet iemand of het probleemloos mogelijk is om een palm V te syncen met zowel een computer als een Macintosh powerbook?
Ik ga binnenkort een powerbook kopen, wil daar een extra cradle bij en wil dan probleemloos zowel op kantoor als onderweg kunnen syncen. Gaat dat?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 februari 2001, 09:38
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Zit er een IR poort op die powerbook? Dan heb je geen craddle nodig.
Syncen met 2 PC's (of mac's) is trouwen geen enkel probleem.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 februari 2001, 16:24
Rene
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Fantastisch

Jij hebt helemaal gelijk. Daar heb ik niet bij stilgestaan, hotsyncen via IR. Fantastisch.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 februari 2001, 23:02
Hans de Jong Hans de Jong is offline
Junior lid
Voornaam: Hans
Model: Palm V
 
Geregistreerd: 17 januari 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 4
Ir synchroniseren Apple Powerbook

Ik sync ook met mijn PalmV en mijn G3 Powerbook via infrarood. Gaat prima. Alleen als je de Hotsync enabled laat en je zet de Powerbook in sluimerstand, wordt hij niet meer wakker. Dit gebeurt niet als je de Powerbook gewoon uitzet. Het is lastig om elke keer De hotsync te enabelen en na gebruik te disabelen. Je kan dan gebruik maken van het Apple script Palm Synch-n-Quit. Je kan dit script aan een functietoets toewijzen. De Hotsync wordt dan voor een bepaalde tijd aan gezet. Het script is geschreven door Arno Wouters. Ik kan je het toesturen.

Synchroniseren via USB met de Powerbook gaat ook. Je hebt dan wel weer een verloop nodig van Serieel naar USB. Bijvoorbeeld de Keyspan USA19.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023