Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 april 2002, 10:44
pblauw
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Omruilacties??

Helaas helaas, al na een half jaar is mijn Vx stukkend . Dat wil zeggen dat mijn accu het na een dag gebruik af laat weten (en niet vanwege het vele gebruik ervan). Gelukkig heeft deze jongen nog garantie, dus reparatie zal geen problemen opleveren.

Wat ik me nu afvraag is het volgende. Ik heb wel eens gelezen dat er wat omruilacties zijn (inruil van Vx voor 5XX) en uiteraard ben ik nu erg benieuwd of dit klopt en wat dan de voorwaarden zijn. Heeft iemand hier wat info over.

René
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 april 2002, 06:41
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Wat ik ervan weet, het is hier op het forum ook al een keer aan bod geweest, is dat Palm in sommige gevallen, weet niet precies wat de criteria zijn, de gebruiker een mogelijkheid biedt om (tegen bijbetaling) een ander (nieuwer) model Palm te kiezen.

Echter, ik heb dat verhaal ook van een kennis gehoord, die zijn stukke m505 wilde opsturen, en daar liever een m515 voor terug zag komen, maar het was mogelijk, alleen zou er wel bijna 400 euro voor moeten worden bijbetaald! In zo'n geval kan je dan beter je stukke Palm laten repareren, verkopen en dan een nieuwe kopen...

Ben je stukken goedkoper uit!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 april 2002, 16:24
Rudolf Rudolf is offline
Lid
Voornaam: Rudolf
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 23 juli 2001
Locatie: Omgeving Hoofddorp
Berichten: 49
Upgrade

Klopt, toen mijn Vx afgelopen jaar defect raakte werdt mij meteen de upgrade aangeboden. Ik denk dat een reden was dat de Vx niet meer in productie is en ja het blijft een afweging wat is voordeliger en wat heb je er voor over.

Rudolf
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 april 2002, 17:09
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Misschien een idee: koop nu bij Dixons de Palm IIIc voor € 130,- en hoop hiermee aan een omruilactie mee te kunnen doen voor bijvoorbeeld de m515 Moet je IIIc het wel eerst begeven hebben en dat kan nog wel even duren

Ruil ze, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 april 2002, 20:02
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV
Misschien een idee: koop nu bij Dixons de Palm IIIc voor € 130,- en hoop hiermee aan een omruilactie mee te kunnen doen voor bijvoorbeeld de m515 Moet je IIIc het wel eerst begeven hebben en dat kan nog wel even duren
Een constructie met nogal wat risico!
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 24 april 2002, 11:30
pblauw
Guest
 
Berichten: n/a
Leuke optie Roel , maar dat doen we toch maar niet. Zal je net zien dat deze niet kapot gaat .

En Bob, ik weet niet of het een standaard regel bij jou is (gebruik de zoekfunctie), maar ik misbruik (letterlijk) deze functie regelmatig. Daarom weet ik ook dat er een omruilactie bij een kapotte Vx tot de mogelijkheden behoord, maar ik heb nooit iets over eventuele voorwaarden gelezen. Al staat er op Palm.com wel iets over beschreven.

By the way; na een aantal harde resets en een herindeling van al mijn programma's op de Palm lijkt het batterij gebruik nu weer normaal

. Geen flauw idee hoe dit komt, maar hopelijk blijft het zo. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 april 2002, 12:04
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Die 'zoek'tekst bij Bob (en mijn Telemark verhaal) is onze signature. Jij kan door je profiel te wijzigen ook een eigen signaturetekst opgeven. Tevens kun je dan ook aangeven welk model palm je gebruikt (kiezen uit het lijstje). Dit laatste is soms makkelijk voor anderen bij het beantwoorden van vragen, dan kunnen ze rekening houden met het model dat gebruikt wordt.
Verder goed te horen dat je palm weer normaal lijkt te werken. Alleen kun je nu niet meer voor een inruilactie gaan

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023