Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 april 2007, 18:53
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Dataviz Documents to Go 10 is uit

Dataviz heeft sinds gisteren een nieuws versie van Docs to go op de site staan. Versie 10 is in staat om Office 2007 documenten weer te geven.

http://www.dataviz.com/products/docu...ium/index.html

echter.......wie van deze voorziening gebruik wil maken moet wederom 30 dollar betalen ook al is de office 2007 ondersteuning de enige toevoeging t.o.v. versie 9.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 april 2007, 22:05
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Tja, dat vind ik wel belachelijk veel hoor. Daarnaast is het openen van deze file formats ook nog alleen maar read-only. Daarnaast wordt ook nog gemeld dat versie 10 "various bug fixes" bevat. Belachelijk: die zouden dus gewoon in een gratis update voor versie 9 opgenomen moeten worden. Geen goede beurt van DataViz, wat mij betreft...

Rob
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 april 2007, 23:51
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Krijg je als een bedrijf inmiddels toch een feitelijke monopoliepositie heeft ingenomen...
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 april 2007, 07:50
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Gedaan met updates voor mij hoor. De aanpassingen/verbetering zijn in mijn ogen telkens miniem om daarvoor 30€ te betalen.
Bovendien draait de 9 al stukken trager dan de 8...
De pdf-reader die in de tijd als super extra update kwam doet het in mijn ogen slechter dan de gratis palmPDF...
Maar ja, voor de rest is het een goed programma...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 april 2007, 16:52
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Leuk om dit allemaal te lezen !

Ik kap er mee met die upgrades ! De versie 6003 die origineel op mijn Palm T3 zat heb ik zowat een jaar geleden met succes geupgraded naar 7000... tot ik mij vorige week liet verleiden, omwille van de .pdf full screen, tot de versie 9000 !

Ik ben 30€ kwijt en het WERKT NIET. DataViz handelt de zaak wel correct af door het geven van allerlei tips, die ik trouw uitvoerde maar zonder succes !

Op de koop toe kreeg ik zonet de laatste nieuwe VERSIE 10000 gratis toegezonden na mijn mails van vandaag. Ik vroeg hen of de fouten misschien voortkwamen uit het feit dat ik upgrade van 7.000 ineens naar versie 9000... Ik kreeg daarop geen antwoord, maar wel vandaag prompt versie 10000 na mijn aankoop van vorige week met versie 9000... Begrijpe wie kan ??

Mooie zet, maar heeft mij nog niet gered... Ik zit gewoon vast met die betaalde 9000 versie, en de 10000 versie geeft op mijn T3 nog meer problemen = fatal alert met reset als gevolg... Ik heb het ganse zooitje eraf gegooid (PC en handheld) en opnieuw mijn oude versie 7000 MET succes geherinstalleerd !

Ik wacht nog met spanning af wat ze me eventueel nog zullen antwoorden... en natuurlijk ben ook ik benieuwd naar jullie mening omtrent mijn probleem met de 9000 versie tov de 7000 versie !
__________________
Satisfaction is the death of desire...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023