Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > TouchPad

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 september 2012, 20:15
Leanbackevan Leanbackevan is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 30 september 2010
Berichten: 10
Ervaringen met de WebOs Community Edition

Zonet preware Beta feeds aangezet, en de nieuwe Luna CE gedownload. ik moet eerlijk zeggen dat het veel belovend is. In en uitzoomen in stack view is een hele verrijking. Alleen het samenvoegen of splitsen van stacks is het me niet gelukt.

iemand daar ook ervaringen mee?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 september 2012, 13:34
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Nog geen ervaringen hier, maar ik denk dat de Luna versies binnenkort al het beta-stadium gaan verlaten. Dan ga ik het zeker proberen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 september 2012, 15:02
Leanbackevan Leanbackevan is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 30 september 2010
Berichten: 10
zeker de moeite waard. Het activeren van Beta feeds was trouwens een kwestie van in de terminal wat commands uitvoeren. zo gepiept. Ik gebruik webos toch vaker dan android (webos betere standby tijden) en Luna Ce voelt dan aan alsof je een nieuwe Os versie in handen heb.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 september 2012, 15:51
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leanbackevan Bekijk bericht
zeker de moeite waard. Het activeren van Beta feeds was trouwens een kwestie van in de terminal wat commands uitvoeren. zo gepiept. Ik gebruik webos toch vaker dan android (webos betere standby tijden) en Luna Ce voelt dan aan alsof je een nieuwe Os versie in handen heb.
Mooi, misschien toch maar eens proberen Hoe zit het met de stabiliteit, crashes, en dergelijke? Voor iets wat ik dagelijks gebruik vind ik het wel belangrijk dat het enigzins stabiel is.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 september 2012, 16:49
Leanbackevan Leanbackevan is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 30 september 2010
Berichten: 10
alles opties zijn opgenomen in de "Tweaks" app. Tot nu toe heb ik geen crashes gehad. alleen het duurde wel eventjes voordat ik wist wat alle aanpassingen (15 in totaal) inhield. De klassieke Wave launcher uit de Pre is ook terug van weggeweest, en dat duurde wel eventjes voordat ik wist hoe het werkte.

Niet alle tweaks werkt bij mij, maar dat komt waarschijnlijk door een tegenstrijdige patch die ik geinstalleerd heb. Verder no complains at all!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023