Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18 oktober 2005, 19:15
BLOK182
Guest
 
Berichten: n/a
Audio/video op Palm Tungsten T(1)

Hoi mensen, ben helemaal nieuw in het wereldje van de PDA's, gelukkig
bestaat er een Nederlandstalig forum voor Ik wilde zelf een betaalbare
tweedehands PDA kopen, omdat het me wel handig leek om acrobat/wordbestanden
van de universiteit bij de hand te hebben, omdat daar niet altijd de computers
beschikbaar zijn. Ook leken me deze PDA's leuk speelgoed Ik zit nu zelf beetje
te twijfelen tussen een Palm Tungsten E en een Tungsten T, tweedehands. Van de
E kan ik overal vinden dat hij mp3 speelt en ook video kan afspelen, maar dit vind
ik nergens over de T1. Grote voordeel van de T1 vind ik de bluetooth, ben het nu gewend
van mijn telefoons, en mijn K750i heeft een leuke ingebouwde cam, zou tof zijn om de foto's
richting Palm te kunnen sturen. Ik vroeg me bij deze dus af, heeft de Tungsten T1 ook mogelijkheid tot een soort mp3speler en videospeler? Is hier software voor de downloaden oid? Of kan ik toch beter voor een Tungsten E gaan, zonder bluetooth? Thanks mensen!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 oktober 2005, 19:36
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
De T kan alles wat de E kan, is kwalitatief veel beter, maar heeft iets minder geheugen dan de E. Zelf zou ik daarom zonder twijfel voor de T gaan. MP3 gaat prima op de T, en video is ook wel te doen (met TCPMP en een niet al te hoge bitrate).
Overigens heeft de T een heel ander type scherm dan de E. Dat van de T is buiten beter, dat van de E binnen. De T2 heeft eenzelfde type scherm als de E.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 oktober 2005, 19:37
BLOK182
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
De T kan alles wat de E kan, is kwalitatief veel beter, maar heeft iets minder geheugen dan de E. Zelf zou ik daarom zonder twijfel voor de T gaan. MP3 gaat prima op de T, en video is ook wel te doen (met TCPMP en een niet al te hoge bitrate).
Overigens heeft de T een heel ander type scherm dan de E. Dat van de T is buiten beter, dat van de E binnen. De T2 heeft eenzelfde type scherm als de E.
Ah ok, thanks! Dan zal ik eens op internet gaan speuren voor een betaalbare T!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 oktober 2005, 08:48
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Als het je vooral om pdf-bestanden gaat dan zou ik toch gaan voor een (oudere) Clie met Picselviewer. Op het forum is al veel gesproken over de combinatie van pdf en PalmOS.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 oktober 2005, 10:14
BLOK182
Guest
 
Berichten: n/a
Heb een Tungsten T gekocht! Mooi apparaat, ding was in nieuwstaat Vroeg me alleen af, wat is een goede videoconverter, zodat mijn palmpje het trekt en beeld/geluid beetje vloeiend gaan? Want heb wel wat geprobeerd zelf, maar dan kreeg je de hele tijd dat ie beelden/sound oversloeg, en soms gaf ie zelfs aan dat het bestand een te hoge bitrate had voor de palm. Erg jammer, als je bijvoorbeeld videoclip wilt kijken, en het springt steeds over Iemand tips/suggesties of ervaringen met video op een tungsten T(1)? Thanks!!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 oktober 2005, 10:16
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
PocketDivx Encoder is vrij goed. We hebben een speciale film-thread inclusief tutorial.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023