Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 december 2005, 20:57
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
[Versamail] The following addresses had permanent fatal errors

Als ik vanaf mijn TX met Versamail een mailtje verstuur via mijn wireless router (dus zonder tussenkomst van een PC of Hotsync o.i.d.), dan wordt het mailtje keurig verzonden, maar ik krijg OOK altijd onmiddellijk een foutmeldingsmailtje terug van mijn provider waarin staat dat "The following addresses had permanent fatal errors" met als reason "550 5.1.1". In de bijlage staat zo'n mailtje en daaruit maak ik op dat elk mailtje ook naar het niet-bestaande adres ".@smtp10.hccnet.nl" wordt verzonden.

Het is geen ramp (mailtjes worden gewoon verstuurd) maar het is wel hinderlijk en ik zou graag willen weten hoe ik er vanaf kom. Iemand een idee (wellicht is er een universele smtp-server die ik zou kunnen instellen?)
__________________
WM is een drieletterwoord

Laatst gewijzigd door digilb; 15 december 2005 om 13:06. Reden: Bijlage verwijderd i.v.m. daarin vermeldde email-adres.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023