Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 november 2006, 12:24
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Linux Smartphone vervanger voor Treo ?

Er is in alle threads veel te vinden over de teloorgang en/of wederopstanding van het Palm OS. Samenwerking met Linux en meer. Veel onduidelijkheid en ik zie op dit moment door de bomen het bos niet meer. Is voor een deel ook onwetendheid, ik ben geen ICT' er en moet ook wel eens iets anders doen dan alles bijhouden.

Maar toch. Als ik berichten zie over de Linux smartphones die er aankomen krijg ik wel een warm gevoel. Sinds kort ben ik Linux gebruiker op mijn laptop en het Open Source gevoel spreekt me aan. Het is aaibaar, zoals het Palm OS dat ook ooit voor mij was. Zou een dergelijk toestel in de toekomst - na bijna 10 jaar Palm - een opvolger voor mijn Treo 650 kunnen zijn ? Ik ben benieuwd naar de mening van anderen.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 november 2006, 12:43
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Het idee van de Neo1973 spreekt mij ook wel aan. Het VGA-scherm is attraktief, maar ik vrees met 2,8" wat aan de kleine kant. Ook de A-GPS is een tegenvaller. Een volgend model zou ook BT en WiFi aan boord hebben.
Ook de Road zou ik wel zien zitten met een iets hoger scherm.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023