Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01 november 2004, 12:54
Arthurol
Guest
 
Berichten: n/a
BlueFiles

Softick heeft weer iets moois. Eeder al kwam softick met cardexport II die je PDA in een USB memorystick omtoverd.

Geweldig, want je hoeft geen software te installeren op de pc waar je even een bestandje mee wil uitwisselen. Het idee is overgenomen door PalmOne die met de T5 soortgelijke software levert onder de naam DriveMode

Nu is Softick erin geslaagd om een draadloze bluetooth versie van cardexport te maken; de beta is beschikbaar. Met alleen de standaard bluetooth functionaliteit van mijn Windows (2000)driver werkt het vlekkeloos; mijn PDA is gewoon een virtuele externe drive. In SP2 van Windows XP zit native bluetooth integratie; ook dat werkt perfect.

Je kunt de beta versie downloaden bij softick.com. Prijs en levertijden heb ik nog niet kunnen ontdekken.
  #2  
Oud 01 november 2004, 13:11
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Al eerder aan bod gekomen: http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=18195

Discussie graag verder in oorspronkelijke thread.

//slotje
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023