Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 mei 2005, 01:37
Vijver
Guest
 
Berichten: n/a
Question meerdere agenda's bekijken?

Beste Palmfans,

misschien voor sommigen een hele rare vraag:

ik wil graag weten of het mogelijk is om, net als op kantoor, de agenda's van de collega's in te zien op m'n nieuwe Treo (vrijdag komt 'ie!!!). Heeft iemand enig idee?

Ik weet inmiddels dat je active sync kunt doen, dat schijnt draadloos te zijn (toch ook via GPRS/EDGE), dus dat is een goed begin. De vraag is natuurlijk of je ook andere dan je eigen info van de server kunt plukken. Ik heb al naar third party software gekeken, maar het enige dat in de buurt komt is Keysuite van Chapura. Daarmee kun je echter niet draadloos syncen.

Ik hoop dat iemand het weet!

Verder over mij: met enkele collega's heb ik een bedrijf en ben ik op zoek naar mobiele oplossing, aangezien we elkaar weinig zien. We hebben (toevallig eigenlijk) een Telfort groepsabbo en ik ga zelf zeker een onbeperkt data-abbo nemen (met EDGE dus!!).

Sinds ik de Treo voor het eerst zag was ik totaal verliefd, ik moest 'm gewoon hebben!

En nu komt 'ie vrijdag. Dan kan ik m'n collega's de ogen uitsteken en hopelijk willen zij er dan ook 1! Om voor ons echt bruikbaar te zijn moeten ze dan natuurlijk wel kunnen samenwerken met elkaar, dus een agendasync met alle agenda's is wel een vereiste.

Ik hoop veel plezier van mijn Treo te krijgen en zal jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen.

VIJver
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 mei 2005, 02:03
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hm. Volgens mij is het niet mogelijk om dat te doen, zelfs niet in Keysuite...
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 mei 2005, 21:28
odvdveer's schermafbeelding
odvdveer odvdveer is offline
Senior lid
Voornaam: Olga
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 22 oktober 2002
Locatie: Ede
Berichten: 57
Er zijn wel een aantal pakketten, maar niet alles werkt op de 650. Kijk eens op http://www.expedigital.com/ naar thinksync

Olga
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023