Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 december 2005, 10:01
sampie sampie is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 17 juni 2005
Berichten: 40
Unhappy Updaten Treo 650 naar nieuwe versie 1.13

Hoi, heeft iemand ervaring met het updaten van Treo 650 1.06 naar 1.13? Is het aan te raden? Ik heb de Nederlandse versie gedownload en geinstalleerd maar nu werkt Dataviz niet goed: ik kan op mijn Treo documenten niet openen want dan schakelt hij uit. Heeft iemand een oplossing?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 december 2005, 10:06
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Updaten naar 1.13 is aan te raden.

1) Kun je in Phone applicatie #*377 - dial - intypen? Wat voor foutmelding krijg je dan letterlijk?

2) Op de desktopkant van Docs to Go kun je in het menu voor "reinstall handheld applications" kiezen. Al gedaan?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 december 2005, 10:39
sampie sampie is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 17 juni 2005
Berichten: 40
Treo 650 crasht

[quote=Gazpacho]Updaten naar 1.13 is aan te raden.

1) Kun je in Phone applicatie #*377 - dial - intypen? Wat voor foutmelding krijg je dan letterlijk?
Systeemfout. Herstart veroorzaakt op 22.12.05 om 11.16 tijdens "WordToGo': MemoryMgr.c, Line:3743, Free handle

Ik had eerst de melding crash overigens maar deed wat je onder 2) hebt aangeraden en nu krijg ik dit. Ik kan inmiddels wel PowerPoint zonder crash lezen maar Word veroorzaakt nog steeds een crash. Maar met jouw hulp schiet het nu wel op Wat nu?

Volgende stap?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 december 2005, 10:44
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Heb je de laatste versie van DocstoGo al geinstalleerd?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 december 2005, 13:37
Ravhin
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sampie
Hoi, heeft iemand ervaring met het updaten van Treo 650 1.06 naar 1.13? Is het aan te raden? Ik heb de Nederlandse versie gedownload en geinstalleerd maar nu werkt Dataviz niet goed: ik kan op mijn Treo documenten niet openen want dan schakelt hij uit. Heeft iemand een oplossing?
Probleem had ik ook. Gewoon Dataviz van je PC halen, op de Palm deïnstalleeren en het gehele pakket opnieuw van Internet halen bij dataviz. Ben je van het hele probleem af.

Update is erg aan te raden. Geluid van de telefoon wordt beter en hij gaat beter met het geheugen om (meer ruimte door minder grotere blocks geloof ik)
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 december 2005, 22:15
sampie sampie is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 17 juni 2005
Berichten: 40
Ik ga het allemaal doen. Dataviz eraf gooien en erop zetten. Upgraden. Naar 8.0? Zag dat dit ook weer een leuk bedragje kost. Bedankt allemaal voor de tips!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 december 2005, 23:39
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Je bent niet verplicht te upgraden naar versie 8. Je kunt ook de laatste update voor jouw versie 7 ophalen. Ik meen dat dat 7.006 is. Versie 8 geeft je wel PDF-functionaliteit.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 25 december 2005, 15:29
sampie sampie is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 17 juni 2005
Berichten: 40
Smile

Het is allemaal gelukt! Update geslaagd, hoewel een enorme hoop tijd (beginner...) want geheugen vrijmaken, temp1 enz. En DocumentstoGo werkt weer als een zonnetje! Bedankt allemaal.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023