Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #181  
Oud 14 juni 2005, 12:40
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Voor de Amerikaanse en Canadese kaarten:
http://www.tomtom.com/products/secti...=34&Language=4

Groet,

Peter
Met citaat reageren
  #182  
Oud 14 juni 2005, 13:21
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hallo Peter,

Die pagina had ik ook inmiddels al ontdekt. Ik kan echter nergens een mogelijkheid vinden waar die kaarten los te bestellen zouden zijn: PDA Shop?TomTom Nederland?, TomTom USA?..Misschien ben ik nog te vroeg met deze wens.....?
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #183  
Oud 14 juni 2005, 18:52
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Mailen met TomTom?
Met citaat reageren
  #184  
Oud 14 juni 2005, 19:04
JFolkers JFolkers is offline
Lid
Voornaam: Justin
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Locatie: Alkmaar
Berichten: 14
Ik ook mijn sd-kaart geformatteerd, alles van tomtom uit interngeheugen verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Alles werkt, incl. stemmen, zolang je tomtom niet installeerd in het intern geheugen.
Met citaat reageren
  #185  
Oud 14 juni 2005, 21:02
joop's schermafbeelding
joop joop is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 februari 2004
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lyndon
Misschien een stomme vraag: Hoe zet ik de backup uit van inidividuele files/programma's?

Lyndon
Met het programma FileZ (freeware) kun je van iedere individuele file bij 'attributes' het back-up vlaggetje uitzetten. Je kunt voor het gemak eerst filteren op creator: MniC. Dan heb je alle TomTom bestanden op een rij.

Na dit gedaan te hebben ziet mijn HotSync-log er weer foutvrij uit. Nu maar wachten tot de volgende update van TomTom waarin deze fout hersteld wordt.....

Joop
Met citaat reageren
  #186  
Oud 14 juni 2005, 22:06
PeKa PeKa is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Houten
Berichten: 40
Cool TT 5 update

[quote=apeka]Beste mensen,

Ik heb afgelopen weekend ook de upgrade naar 5 besteld. Was inderdaad even vaag na de bestelling, omdat ik niet direct een bevestigingsmailtje kreeg. Gelukkig kwam dat de dag erna toch..QUOTE]

Ik heb al lang besteld (met fax en machtiging) en het geld is zelfs van mijn rekening al afgeschreven maar een bevestigings mailtje heb ik nooit gehad!
Moet ik me nu zorgen maken (mijn bestelling heeft ondertussen de status van captured en in warehouse op mijn eigen TT profiel)
En ik wacht lijdzaam verder

PeKa
__________________
PeKa
Met citaat reageren
  #187  
Oud 14 juni 2005, 22:29
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Hoi,


Vanochtend ook even met traffic info aan gereden (nu het nog gratis is ). En inderdaad, het lijkt te werken. Er was een file en ik werd omgeleid. Echter, de resultaten hangen sterk af van de file informatie zelf. Blijkbaar werd de file nogal overschat want toen ik (na een stukje file automatisch gemeden te hebben ) weer terug op de snelweg ging, zag ik al snel de ETA steeds vroeger worden. Een aanwijzing dat de file overschat was.

Wie weet wordt dit na 1 juli beter als de verkeersinformatie volledit automatisch gegenereerd gaat worden. Zie deze link

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #188  
Oud 15 juni 2005, 07:42
Smitty
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Iemand al ervaring met een installatie van TT5 op een Tungsten C.
Krijg nl. het volgende te horen van TomTom over het functioneren op een TC.

De Palm Tungsten C is inderdaad helaas niet geschikt voor Navigator 5. Uw order: 556920 staat op dit moment in ons systeem met de status: Authorized. Dit wil zeggen dat wij deze order helaas niet meer kunnen annuleren. Wij raden u aan het pakket in ontvangst te nemen als deze bij u wordt aangenomen en vervolgends weer contact met ons op te nemen. Wij zullen er dan voor zorgen dat dit pakket weer bij u wordt opgehaald en uw betaling van 59,- euro wordt terug betaald. De verzend kosten a 9,95 euro zijn helaas wel voor eigen rekening. Ons excuus voor dit ongemak.

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Vreemd omdat ik toch op diverse sites heb gelezen dat het wel wil
Met citaat reageren
  #189  
Oud 15 juni 2005, 09:47
RichieB RichieB is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Rijswijk
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smitty
De Palm Tungsten C is inderdaad helaas niet geschikt voor Navigator 5.
Grappig, meestal maak je software geschikt voor de hardware, en niet andersom. Is er een goede reden te bedenken waarom de TC niet geschikt zou zijn?
Met citaat reageren
  #190  
Oud 15 juni 2005, 09:48
Maasq Maasq is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 27 september 2003
Berichten: 82
[quote=PeKa]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apeka
Beste mensen,

Ik heb afgelopen weekend ook de upgrade naar 5 besteld. Was inderdaad even vaag na de bestelling, omdat ik niet direct een bevestigingsmailtje kreeg. Gelukkig kwam dat de dag erna toch..QUOTE]

Ik heb al lang besteld (met fax en machtiging) en het geld is zelfs van mijn rekening al afgeschreven maar een bevestigings mailtje heb ik nooit gehad!
Moet ik me nu zorgen maken (mijn bestelling heeft ondertussen de status van captured en in warehouse op mijn eigen TT profiel)
En ik wacht lijdzaam verder

PeKa
Ik heb besteld op 1 juni, betaald via creditcard en tot nu toe ook nog niks ontvangen.
Als je TT belt of emailt zeggen ze 5 weken levertijd.
Met citaat reageren
  #191  
Oud 15 juni 2005, 11:49
renekens
Guest
 
Berichten: n/a
Dag,

ik heb op 1 juni besteld en vorige week netjes ontvangen. Dat was niet het probleem.
Helaas heeft mijn vrouw het pakketje onderschept 'als vaderdaggeschenk'.

Dus voor mij nog even met spanning afwachten....

Rene
Met citaat reageren
  #192  
Oud 15 juni 2005, 14:54
Daan Muller
Guest
 
Berichten: n/a
Hier ook op 1 juni besteld en met creditcard betaald. Ik zie net dat ie nu op shipped is gezet, 15 juni. Dus met een beetje mazzel ligt ie straks thuis op me te wachten.
Met citaat reageren
  #193  
Oud 15 juni 2005, 15:57
puccini puccini is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 09 juni 2004
Locatie: 't gooi
Berichten: 32
Ook hier op 1 juni 11.56 uur besteld en betaald via Creditcard, zie vandaag ook dat TTN5 nu pas op shipped staat.
Dat kan toch niet meer in deze tijd 2 weken om iets te versturen.
Schande!
Dat beloofd niet veel goeds voor in de toekomst om iets te bestellen bij TomTom.
Met citaat reageren
  #194  
Oud 16 juni 2005, 09:07
inod3
Guest
 
Berichten: n/a
Hoppa! Deze week de Navigator 5 Bluetooth besteld bij pdashop.nl en binnen 3 dagen in huis (via de bank overgemaakt ander had ik het pakket nog sneller). Zelden zo'n goede/snelle online shop meegemaakt!
Met citaat reageren
  #195  
Oud 16 juni 2005, 11:03
Tjasker
Guest
 
Berichten: n/a
Had je zeker de laatste, want nu staat bij pda dat'ie binnenkort weer leverbaar is. En winkels vertellen dat de bevoorrading door TomTom om te huilen is. TomTom zelf zegt dat de bluetoothversie "binnenkort leverbaar"is.
Met citaat reageren
  #196  
Oud 16 juni 2005, 15:15
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hallo,

Ik heb mijn TT5 upgrade besteld op 10 juni jl. Mijn bestelstatus bij TT staat nog steeds op "Warehouse", met dezelfde datum. Als ik zo de reacties lees wordt het kerstmis voordat ie binnenkomt?..

Verder heb ik begrepen, dat die upgrade in feite een full versie met CDROM's is. In de thread over TT5 lees ik ook allemaal "enge verhalen" over wat er bij de upgrade mis kan gaan. Ik weet nog niet wat me gaat overkomen, misschien valt het allemaal wel mee, maar ik wens mezelf straks toch een pijnloze upgrade toe... Ik heb al begrepen dat je straks het SD kaartje moet formatteren en alle oude TT resten van de Palm moet verwijderen. Gaat die upgrade dat allemaal zelf regelen, of moet je zelf zien uit te vogelen welke TT bestanden er op de Palm staan? (lees iets over "MniC bestanden). Als software-leek lijkt me dat nogal ingewikkeld om zelf te gaan verwijderen. Misschien kan iemand een "Stap-voor-stap" lijst maken voor argeloze upgraders?
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #197  
Oud 16 juni 2005, 18:12
odvdveer's schermafbeelding
odvdveer odvdveer is offline
Senior lid
Voornaam: Olga
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 22 oktober 2002
Locatie: Ede
Berichten: 57
Het lijkt erop dat ze niet erg op creditcardbestellingen gesteld zijn. Ik heb 1 juni besteld en met creditcard betaald en pas gisteren een bevestiging van verzending gekregen. Wel netjes vandaag mijn bestelling binnen gekregen per UPS expres .

Ik heb het freeware pakket destaller light (van rogame software http://www.rogame.com/pages/Destaller.html) gebruikt om alle sporen van TT4 van de treo te wissen. Hierbij hoef je alleen maar navigator te seleteren, wissen, en destaller wist alle verwijzingen, software en databases.

Olga

Laatst gewijzigd door odvdveer; 16 juni 2005 om 22:18.
Met citaat reageren
  #198  
Oud 17 juni 2005, 14:53
RichieB RichieB is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Rijswijk
Berichten: 88
Cool Geen ruimte voor meer categorieën

Ik heb me even flink uitgeleefd op http://www.flitspaal.nl/ en een heleboel nuttige plaatsen toegevoegd. Het is prettig om voor elke snelheid een andere categorie te gebruiken, zodat je aan het logo kan zien hoe snel je mag rijden zonder geflitst te worden.

Helaas kan ik in Tomtom 5 niet alle categorieën zien die in op mijn kaart gezet heb. Ik zie er momenteel 34. Als ik "Voeg categorie toe" selecteer krijg ik de melding "Geen ruimte voor meer categorieën".

Was dit in vorige versies van Tomtom ook al? Hoe doen jullie dit?
Met citaat reageren
  #199  
Oud 17 juni 2005, 18:42
odvdveer's schermafbeelding
odvdveer odvdveer is offline
Senior lid
Voornaam: Olga
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 22 oktober 2002
Locatie: Ede
Berichten: 57
Een beperkt aantal categorien was in de vorige versie ook al. Ik het op m'n sd kaart een directory gemaakt ëxtra poi" en daar al mijn poi's ingezet. Als ik er 1 nodig heb kopieer ik hem met filez naar de tomtom benelux kaarten map.

Olga
Met citaat reageren
  #200  
Oud 17 juni 2005, 20:53
Maasq Maasq is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 27 september 2003
Berichten: 82
Ik heb vandaag TT5 ontvangen en geinstalleerd. Je moet wel veel geduld hebben om een plus kaart te installeren maar verder ging het goed.

Wel een vraag: Ik kan TT alleen maar opstarten via het icoontje "Contacts Navigation", zie ik wat over het hoofd of moet ik iets anders instellen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023