Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27 december 2001, 13:26
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Lightbulb Palmclub Top 10

Na maanden van bloed, zweet en tranen is het dan eindelijk zover dat de Palmclub een nieuw feature / applicatie aan jullie voor kan stellen. Net op tijd om het als het kerstcadeau van de Palmclub te kunnen presenteren

[SIZE=4]DE PALMCLUB TOP 10[/SIZE]

De Palmclub Top 10 is een verzameling lijsten van programma's waarop gestemd kan worden en waar liefhebbers van programma's voor het PalmOS hun waardering voor een bepaald programma kenbaar kunnen maken. Het is vooral bedoeld om een vervanging te kunnen zijn van de vele lijstjes in de forums. De applicatie kent twee verschillende sorteringen, een voor populariteit (op welk programma is het meeste gestemd), en een voor waardering (welk programma is goed in zijn categorie).

De Top 10 is ontwikkeld door Arent in samenwerking met de Palmclub en wij willen hem dan ook ontzettend bedanken voor al zijn tijd, moeite en geduld de afgelopen maanden.

Lees voor het gebruiken eerst de FAQ: http://pdaclub.nl/top10/topten.cgi?topten&faq, de schermindeling: http://pdaclub.nl/top10/topten.cgi?topten&faqscreen en de uitleg van de verschillende categorieen: http://pdaclub.nl/top10/topten.cgi?t...faqcategories.

De Top 10 zelf is te bewonderen (en te gebruiken) op: http://www.pdaclub.nl/top10/

De Palmclub wenst jullie een heel fijne jaarwisseling en doe rustig met vuurwerk.

Veel plezier met de Palmclub Top 10,
Bestuur Palmclub (Fjodor, Susan, Gonny, Gert-Jan en Jean-Paul)

Laatst gewijzigd door jean-paul; 27 december 2001 om 14:15.
  #2  
Oud 27 december 2001, 14:04
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik ben net even aan stoeien geweest en heb al enkele voorstellen gedaan. Ziet er goed uit, werkt snel en intuitief. Prima uitbreiding!

Groeten en stem ze, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
  #3  
Oud 27 december 2001, 14:05
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Invullen!

Heren, dames,

Er wordt al veel gebruik gemaakt van de Top10, maar mag ik please please verzoeken om alles zo compleet mogelijk in te vullen. Dus ook de link waar het programma is te downloaden!
Anders moeten we of alles afwijzen of alles zelf gaan nazoeken.

Kijk ook vantevoren even na of je het voorstel in de juiste categorie doet.

jp.

Laatst gewijzigd door jean-paul; 27 december 2001 om 14:16.
  #4  
Oud 27 december 2001, 14:26
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
JP,

Zo te zien hebben jullie extra werk gehad met mijn eerste setje voorstellen. Heb mijn leven ondertussen proberen te beteren (wat dit betreft tenminste ), zie de Worldmate entry.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
  #5  
Oud 27 december 2001, 14:31
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Bijna goed

Roel,

Bijna goed Ik heb de download-link naar de betreffende zipfile gezet en de homepage naar de pagina over Worldmate zelf.
Overigens: bedankt voor al je entries tot zover!

jp.
  #6  
Oud 27 december 2001, 14:48
Zagato's schermafbeelding
Zagato Zagato is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 17 oktober 2001
Locatie: Malden
Berichten: 239
QuickOffice

Goed idee!!! Is vooral voor beginners erg interessant!

Ik wilde eigenlijk Quickoffice plaatsen maar het is mij niet helemaal duidelijk waar. Ik meen een categorie office gezien te hebben maar is ondertussen verdwenen!

Frank

Ik zie nu trouwens dat dat Productiviteit is geworden!
__________________
The ultimate measure of man is not where he stands in moments of comfort
But where he stands at times of challenge and controversy.

Laatst gewijzigd door Zagato; 27 december 2001 om 14:51.
  #7  
Oud 27 december 2001, 14:51
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Productiviteit

Office is nu Productiviteit geworden.

jp.
  #8  
Oud 27 december 2001, 15:23
mart_k
Guest
 
Berichten: n/a
Alweer een reden om te blijven komen naar palmclub

JP

Dit ziet er zeer praktisch uit.
Inderdaad iets voor de feestdagen.

Gaan we vaker op kijken.
  #9  
Oud 27 december 2001, 17:10
kite
Guest
 
Berichten: n/a
misschien een idee om een caterogie gratis software (freeware) erop te zetten?? Is handig voor de studenten onder ons (waaronder ik)

Grt
Maarten
  #10  
Oud 27 december 2001, 17:12
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Freeware

Helemaal geen slecht idee.. even overleggen.

jp.
  #11  
Oud 27 december 2001, 17:23
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kite
misschien een idee om een caterogie gratis software (freeware) erop te zetten?? Is handig voor de studenten onder ons (waaronder ik)
Dat zou wel betekenen dat er een heleboel dubbel ingevoerd wordt...

Wat we sowiso moeten proberen (als moderatoren) is om in de beschrijving de prijs/dan wel 'gratis' te vermelden! Dan krijg je in de volledige-lijst-view in ieder geval een indruk van de kosten...
  #12  
Oud 27 december 2001, 17:29
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Prijs

Fjodor,

Dat gaat nooit passen. Je hebt maar 50 kar. en dat is nu al een gepuzzel om een goede omschrijving te maken. De mensen mogen ook zelf wel wat uitzoeken, we plaatsen er tenslotte niet voor niets een directe link bij.

Overigens vind ik de freeware lijst een goed idee. Dit zou dan wel een lijst worden met entries die al in andere categorieen staan. Voor deze categorie is dat niet echt erg, omdat je wel een goed overzicht krijgt van 'best of freeware'. Freeware wordt dan wel een uitzonderingscategorie.

jp.
  #13  
Oud 27 december 2001, 17:36
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Re: Prijs

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Dat gaat nooit passen. Je hebt maar 50 kar. en dat is nu al een gepuzzel om een goede omschrijving te maken. De mensen mogen ook zelf wel wat uitzoeken, we plaatsen er tenslotte niet voor niets een directe link bij.
Het kan: zie bijv. de Internet categorie.

Over het wel of niet toevoegen van een 'freeware' categorie kunnen we stemmen in deze poll: http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=4576
  #14  
Oud 27 december 2001, 17:45
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Prijs

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjodor
[b]

Het kan: zie bijv. de Internet categorie.
Het kan niet, zie StockManager in categorie Financieel. En het staat ook lelijk. Plus dat wij dan weer alles uit mogen gaan zoeken.
Mijn voorstel: dit discussie onderwerp hier afsluiten en verder in ons eigen forum.

jp.

edit JP: MonkeyLogo kon wel.

Laatst gewijzigd door jean-paul; 27 december 2001 om 18:02.
  #15  
Oud 27 december 2001, 18:54
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Thumbs up Goed initiatief

Ik vind de Top 10 een prijzenswaardig en onderhoudend initiatief.
Als kleine kanttekening zou ik wel willen zeggen dat ik na het uitbrengen van mijn stem/waardering of een uitstapje naar de 10 meest gewaardeerde progs etc. de link terug naar het hoofdmenu van de Top 10 mis http://pdaclub.nl/top10/ om bv. nog een stem uit te brengen(de bestaande link bovenin blijft gedeactiveerd).

Laatst gewijzigd door robertvh; 27 december 2001 om 18:59.
  #16  
Oud 27 december 2001, 18:56
m500's schermafbeelding
m500 m500 is offline
Senior lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 08 september 2001
Locatie: rotterdam
Berichten: 88
en weer een heel erg goede feature in het forum.

bedankt palmclub

michael
__________________
Info over wiet, blowen en verslaafing zie mijn site
  #17  
Oud 27 december 2001, 18:58
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Terugkeren

Robert,

Dit is me niet helemaal duidelijk. De links op de pagina werken toch? Ik heb het net geprobeerd, en ik kan gewoon alle kanten op. Als je de link in de header (bij Palmclub logo) bedoelt, dan klopt dat. Gebruik de links in de Top10 applicatie zelf.

jp.
  #18  
Oud 27 december 2001, 19:19
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Question Re: Terugkeren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Robert,

Dit is me niet helemaal duidelijk. De links op de pagina werken toch? Ik heb het net geprobeerd, en ik kan gewoon alle kanten op. Als je de link in de header (bij Palmclub logo) bedoelt, dan klopt dat. Gebruik de links in de Top10 applicatie zelf.

jp.

Ik bedoelde inderdaad die link in de header (en beneden).
Ik had inderdaad de links Top tien stemmen en Top tien waardering over het hoofd gezien. Maar deze geven meteen de uitslag, hetgeen een onbevooroordeeld stemmen in de weg kan staan. Ik pleit dus nog steeds voor een link terug naar het beginoverzicht zonder hierarchie in stem of waardering (of heb ik hem nou nòg niet gezien? In dat geval heb ik niks gezegd).
  #19  
Oud 27 december 2001, 19:26
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Beginlink

De beginlink (http://pdaclub.nl/top10) geeft ook een hierarchie. De standaard is namelijk ingesteld op sortering op stemmen. Als je de pagina dus via de header zou openen, kijk je ook al tegen een hierarchisch systeem aan.
  #20  
Oud 30 december 2001, 11:43
GertjanStoker's schermafbeelding
GertjanStoker GertjanStoker is offline
Lid
Voornaam: Gertjan
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 30 december 2000
Locatie: Montfoort
Berichten: 37
Exclamation Categorie Kinderen?

Is het een idee om een nieuwe categorie Kinderen toe te voegen? Mijn kinderen vinden het namelijk ook leuk om mijn Palm te (mis)bruiken!

Groet
Gertjan
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023