Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 november 2000, 18:52
Richard Gerding
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Heeft iemand ervaring met het stuk gaan hiervan? Kan hij vervangen worden? Hoe gaat dat?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 november 2000, 20:07
fawinter
Guest
 
Berichten: n/a
Question STUK GAAN???

Volgens mij kan zo'n batterij niet stuk!!! De batterij kan wel steeds minder gaan functioneren. Om dit probleem op te lossen is het raadzaam de batterij steeds volledig en maximaal op te laden. Je kan de batterij rustig uren lang in de cradle laten opladen. Dit is juist goed.

Franc
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 november 2000, 23:29
ReneS ReneS is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rene
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 november 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 115
Lithium batterijen gaan normaal niet stuk en dienen altijd zoveel mogelijk geladen te zijn (dus NIET regelmatig geheel leeg "trekken").
Een Palm V(x) kan niet open en dus kan de batterij ook niet worden vervangen. Bij problemen kan je via Palm support je Paln V(x) inruilen voor een andere wat na de garantieperiode uiteraard geld kost.

René
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 december 2000, 00:14
ralphm
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Mijn eerste Palm V wilde op een gegeven moment niet meer opladen. Gelukkig had ik nog garantie en, hoewel ik in Zweden zat, hebben ze me zonder vragen een nieuw exemplaar opgestuurd na een belletje met de support lijn en ontvangst van mijn kapotte palm. (Van die tweede Palm V liet trouwens de achterkant los(!) en heb ik dus nog eens op moeten sturen, maar dat is een ander verhaal)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023