Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 november 2000, 16:40
Papegaai
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Er zit en soort bel met vloeistof zichtbaar in het midden van het scherm. Weet iemand wat dat kan zijn en wat de eventuele kosten voor reparatie zijn?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 november 2000, 16:44
Dick Dick is offline
Senior lid
Voornaam: Dick
Model: IBM Workpad C3 (860240U)
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Voorburg
Berichten: 53
Arrow bel achter het glas

Die bel ontstaat als iets op het beeldscherm van de palm heeft lopen drukken, bijvoorbeeld als deze in je broekzak heeft gezeten in het leren etui. Ik heb het zelf ook, en heb nog niets gemerkt dat op problemen kan duiden. Of ik het zie is afhankelijk van de lichtinval en soms is de bel iets groter dan anders.

Zolang je palm het gewoon blijft doen is er niets aan de hand.


Dick
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 december 2000, 23:35
byzanthy
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

De "olie-vlek" op je scherm heeft inderdaad geen gevolgen voor het functioneren van de unit. Het kan alleen wel erg irritant zijn, vooral bij gebruik in kunstlicht.
Het probleem is bekend, ook bij Palm, en VALT ONDER DE GARANTIE.
Ik heb onlangs m'n palm IIIx na 11 maanden gebruik opgestuurd vanwege hetzelfde probleem. In no-time had ik een andere unit, de service bij Palm is wat dat betreft prima geregeld.

Als er dus nog garantie op je palm zit: Tech-service bellen en regelen dat je'n nieuwe krijgt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023