Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15 maart 2002, 13:52
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Berichten: 39
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hugo Stuur een bericht via Yahoo naar Hugo
Sony Clie PEG-770 voor € 299 met inruil in de winkel!

Ja, het is waar!
De Sony Clie PEG-770 voor 399 euro
of voor 299 euro met inruil van oude organizer (100 euro inruilkorting).
Ik werk er niet, maar wil 't jullie alleen tippen: Office centre
t/m 29 maart 2002
__________________
Hugo van Hoogstraten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 maart 2002, 13:56
emielkokkelink emielkokkelink is offline
Cenior lid
Voornaam: Emiel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 08 januari 2001
Locatie: Almelo, hartje Twente
Berichten: 220
Maar vergeet niet: ZONDER BTW !
__________________
-Dit bericht is op een computer gegenereerd en is derhalve zonder handtekening geldig-

Van een Palm 3e naar een Palm 3c naar een Clié PEG N770C/E via een slippertje met een HP Jornada 568 PocketPC kom je uiteindelijk bij een Palm Tungsten-T die via bluetooth praat met mijn Nokia 6310i en mijn laptop.

Oef!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 maart 2002, 14:10
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Dynabite heeft een PEG N770 voor 449 EURO.....inclusief BTW.

Carel
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 maart 2002, 16:08
bjorntje's schermafbeelding
bjorntje bjorntje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 13 juni 2001
Berichten: 269
Stuur een bericht via ICQ naar bjorntje
Met inruil ben je dus 299 * 1,19 = 355,81 euro's kwijt.

Da's nog altijd 93,91 euros minder dan bij de Dynabyte. Toch wel een erg leuk bedrag als je op het punt staat je PalmPilot 5000 om te ruilen voor een Clié dacht ik zo (En ook de inruil van een M100 en evt. M105 lijkt me interessant inruilen voor dat bedrag)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 maart 2002, 21:29
emielkokkelink emielkokkelink is offline
Cenior lid
Voornaam: Emiel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 08 januari 2001
Locatie: Almelo, hartje Twente
Berichten: 220
In de folder die ik aan de zaak gelezen heb stond op: bij inruil van uw oude agenda óf organizer!

Dus: zoek een oude wegwerpagenda op....
__________________
-Dit bericht is op een computer gegenereerd en is derhalve zonder handtekening geldig-

Van een Palm 3e naar een Palm 3c naar een Clié PEG N770C/E via een slippertje met een HP Jornada 568 PocketPC kom je uiteindelijk bij een Palm Tungsten-T die via bluetooth praat met mijn Nokia 6310i en mijn laptop.

Oef!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 16 maart 2002, 06:30
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Berichten: 39
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hugo Stuur een bericht via Yahoo naar Hugo
Smile prijsje

Ik heb net eventjes naar office centre gebeld voor de voorwaarden (zijn al om 8u open). Er staat dus dat je 100 euro inruilkorting krijgt voor een agenda/organiser > dit is dus niet een papieren agenda; vonden ze zelf ook nogal dom dat ze dit zo hebben opgeschreven. En als je je organiser inruilt, hoef je alleen die in te leveren; doos, cd's, cradle e.d. HOEF je NIET in te leveren!

En sorry, het is inderdaad excl. BTW.

Ik heb zelf een Palm IIIe, 2 jaar geleden gekocht voor 550 gulden gekocht in de winkel, en daar kan ik nu dus 100 euro voor terugkrijgen. Ik ga zometeen dus maar eens mooi naar de office centre voor mijn nieuwe clie! De actie begint vandaag, dus dan ben ik 1 van de eersten (niet dat dat belangrijk is...).

Superactie!
__________________
Hugo van Hoogstraten

Laatst gewijzigd door Hugo; 16 maart 2002 om 07:12.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 16 maart 2002, 08:37
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Dit is echt te grijs. Maar zo gaat dat blijkbaar in gadgetland.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 16 maart 2002, 17:30
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Berichten: 39
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hugo Stuur een bericht via Yahoo naar Hugo
Smile grijs?

Hmms, wat bedoel je met te grijs?
Enne ik heb 'm!
Nu ff m'n profiel updaten, hehe.
__________________
Hugo van Hoogstraten
Met citaat reageren
  #9  
Oud 17 maart 2002, 11:17
Sonny's schermafbeelding
Sonny Sonny is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 30 oktober 2001
Locatie: leidschendam
Berichten: 288
Ik heb een heleboel software op mijn palm 505 staan, kun je deze ook op de sony zetten en draait het dan (een heleboel software is hotsync ID gebonden)?
__________________
Credendo Vides
Met citaat reageren
  #10  
Oud 17 maart 2002, 11:27
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Beide apparaten draaien onder PalmOS, dus dat mag geen probleem zijn.
Voor wat betreft je registratiecodes: als je de software hebt aangeschaft moet het mogelijk zijn om een nieuwe code te krijgen bij overstap naar een ander apparaat. Je Hotsync naam op beide apparaten gelijk houden is voor veel pakketten al voldoende, maar soms wordt er ook naar een unieke code gekeken. Oftewel: even een mailtje naar de leverancier. Het beste werkt vaak om hun mail waarin je je code hebt ontvangen te gebruiken als basis.

Succes, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #11  
Oud 17 maart 2002, 11:32
Sonny's schermafbeelding
Sonny Sonny is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 30 oktober 2001
Locatie: leidschendam
Berichten: 288
Dank je wel Roel.
Dit geeft toch wel een heel goede reden om mijn man zijn 105 om te ruilen tegen zo'n mooie clie. Nu mijn man nog overtuigen dat hij veel gelukkiger is als hij mijn 505 krijgt en daar maar een paar honderd euro voor bij moet betalen!!!!!!!!!!!
__________________
Credendo Vides
Met citaat reageren
  #12  
Oud 18 maart 2002, 09:27
mrommel
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Toch wel papieren agenda!

Heb dit weekend de Clie bij Office Centre Alkmaar gekocht en in overleg met de verkoper toch gewoon een papieren agenda ingeruild.
Ik heb al 4,5 jaar een Palm dus ik moest eerst samen met de verkoper een mooie papieren agenda uitzoeken Euro 5,-

Vandaar dat mijn IIIc nu hier op de site te koop staat!

Beetje doorvragen levert je een mooie deal op!

Ik vind het scherm overigens in vergelijking met de IIIc een beetje vaag (niet contrastrijk). Weet iemand hier raad op if is dit nu eenmaal het verschil tussen back- en front light?

Groet,
Marcel
Met citaat reageren
  #13  
Oud 18 maart 2002, 09:43
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Berichten: 39
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hugo Stuur een bericht via Yahoo naar Hugo
Slim!

Zozo, dat is dus 100 euro voor een ingeruilde papieren agenda!
Heb je toch mooi gedaan dan!
Ik heb dus mijn oude palm 3e'tje ingeleverd... destijds dus voor 550 gulden gekocht (mei 2000), ook leuk dealtje.
Zeker een superverbetering zo'n nieuwe Palm met kleurenscherm, muziek, foto's... een goede keuze! Mijn oude palmpje had dus een b/w-scherm, dus ik kan de clie niet vergelijken met de IIIc.
__________________
Hugo van Hoogstraten

Laatst gewijzigd door Hugo; 18 maart 2002 om 09:46.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 18 maart 2002, 10:54
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Re: Toch wel papieren agenda!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrommel

Ik vind het scherm overigens in vergelijking met de IIIc een beetje vaag (niet contrastrijk). Weet iemand hier raad op if is dit nu eenmaal het verschil tussen back- en front light?

Groet,
Marcel
Het heeft inderdaad te maken met het type scherm en het type verlichting. De kleuren zijn iets fletser, maar voor de rest is het een prachtig, duidelijk scherm.

Mocht je het gebruikte systeemlettertype wat vaag (dunnetjes) vinden dan is daar een fix voor "thinfontfix" (niet van Sony overigens)en te downloaden via diverse sharewaresites (ik heb niet zo gauw een link bij de hand anders had ik die uiteraard wel gegeven)Deze fix werkt prachtig.....heb 'm zelf ook gebruikt op mijn 770.

Als het gaat om het bekijken van foto's dan komen er steeds meer programma's met een conduit voor Windows waarin ondermeer het contrast en de helderheid te corrigeren is alvorens de plaatjes over te zetten naar je Sony. Ook dit werkt behoorlijk goed.

Carel
Met citaat reageren
  #15  
Oud 19 maart 2002, 10:14
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Wie weet hoelang die actie nog duurt bij office centre?
Kzou er deze week eigenlijk ook nog wel gebruik van willen maken...
Met citaat reageren
  #16  
Oud 19 maart 2002, 10:19
Heuz
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

Actie bij Office Centre duurt voort, MAAR er zijn geen Clie's meer op voorraad: bellen en bestellen luidt het motto.

PS je hebt wel een Office kaart nodig.....
Met citaat reageren
  #17  
Oud 19 maart 2002, 15:18
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Berichten: 39
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hugo Stuur een bericht via Yahoo naar Hugo
Ik was mooi op tijd

Ja, de actie begon dus afgelopen zaterdag.. en toen heb ik 'm ook direct aangeschaft. Bij de vestiging in Breda zijn ze op zaterdag helemaal uitverkocht; ik hoop voor je dat je er nog een kunt bemachtigen, want 't is een superactie en superapparaat!
__________________
Hugo van Hoogstraten
Met citaat reageren
  #18  
Oud 19 maart 2002, 15:19
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
hebben ze ook de nieuwe clie PEG t625 al??
Met citaat reageren
  #19  
Oud 19 maart 2002, 16:19
mrommel
Guest
 
Berichten: n/a
Nee, niet dat ik weet. Onlangs was ik Singapore en daar heb ik hem (of de lokale tegenhanger) even mogen aanraken. Mooi klein design, maar een mp3 player betekent een add-on erbij kopen en het extra geheugen bestaat uit een 8mb memory stick. Niet echt bruikbaar. Heb zelf net een 64Mb besteld.

Groet,
Marcel
Met citaat reageren
  #20  
Oud 21 maart 2002, 00:41
Thugbear
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

OK, dan maar hier mijn eerste en zeker niet laatste berichtje.

Met deze actie moet op de volgende dingen letten:

1. Krassen op scherm.
2. Krassen op achterkant.
3. In de brochure staat dat er een MS van 8MB bij zit. Dát is dus níet zo.

1 & 2 komen vaak doordat er showmodellen worden "verkocht". Goed kijken en dan eventueel nog zeuren.
3 komt omdat Sony hem er gewoon niet bijlevert.

De reden waarom ik dit vertel is dat ik er zelf echt wel even opgelet had, gelukkig. Ik heb zelf een oude Sharp organizer die bij zijn geboorte ƒ 35 waard was en na zijn dood nog veel minder ingeruild, geen enkel probleem. Ze zochten een N770C/E voor me. Kwam een doos uit de voorraad. Krassen op het scherm en achterop. Hetzelfde gold voor de 2de doos. De 3de was ok op 1 kras op de achterkant na. Dat was ook de laatste, zoals eerder gezegd: op is het bijna.

Ik neem de 3de en zeg: "Waar is de MS?" "Tja, die hoort er niet bij." Effin, boekie wel, doos niet, uiteindelijk een MS van 32MB voor € 10 ipv € 45 aangeschaft (mede ook voor de kras achterop).

Ik ben nu heel tevreden, heb mijn oude Vx weggedaan voor € 195 (met acc.).

Prachtig ding dit, alleen: ik wil een hardcase. Ik heb de andere berichten al gezien, en ik zal wel speuren. Die flap van Sony zelf is gewoon droevig, en ook het geluid uit de megeleverde koptelefoontjes is bar slecht. Maar die MS is prachtig. Had er al 2 van 128MB voor de camera, en nu misbruik ik die voor MP3s, heerlijk.

Sorry als dit te lang is, maar ik moest 1. het Office Centre relaas kwijt (misschien hebben de hand-je-klappers er nog iets aan en 2. ik ben blij met deze aankoop.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023