Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19 maart 2002, 11:32
Heuz
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Brando Clie Case Silver

Elvis has left the building....

Aan eenieder die besteld heeft: we krijgen de eerste Silver Cases die binnen komen. Zal toch nog 3 weken duren.
Er is niet iemand die toevallig dit weekend in Hong Kong moet zijn...?
Met citaat reageren
  #42  
Oud 02 april 2002, 20:31
Joor
Guest
 
Berichten: n/a
Smile hoesjes zijn terecht

De eerste 6 hoesjes zijn, nadat ze een maand bij de douane gelegen hebben terecht. En als ik even voor mijn beurt mag spreken: Het zijn toppertjes. Nooit hoef ik meer bang te zijn dat er krassen in de achterkant komen of dat het glas breekt.
Echt top!

Joor

ps: SONY KICKS A**!!
Met citaat reageren
  #43  
Oud 17 april 2002, 13:52
henri_smeets's schermafbeelding
henri_smeets henri_smeets is offline
LekkerLangLid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 19 maart 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 157
Question Popel Popel,....

He Heuz, is het nog gelukt om vrijdag de cases te versturen zoals je in je mailtje schreef? Elke keer als ik thuis kom zoek ik vol hoop en verwachting tussen de post naar een pakje met een mooie case voor mijn Clie 770.
__________________
-/-/-enri
Met citaat reageren
  #44  
Oud 17 april 2002, 16:43
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Berichten: 39
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hugo Stuur een bericht via Yahoo naar Hugo
Ik heb 'm vandaag ontvangen

Vandaag kreeg ik dus m'n pakje binnen met de silver metal case.
Bedankt Heuz!

Over de case:
- lekker robuust
- mooi bij clie passend zilver
- bij dichtklikken helpt t magneetje goed
- blijft door magneetje ook goed dichtzitten
- binnenkant is van zwart zacht stofje
- enige waar je op moet letten is dat je niet te veel druk zet op t scharniertje bij t openklappen, is ietwat kwetsbaar.
__________________
Hugo van Hoogstraten

Laatst gewijzigd door Hugo; 17 april 2002 om 16:53.
Met citaat reageren
  #45  
Oud 18 april 2002, 13:02
Graf Zum Kotzen's schermafbeelding
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
Forumbikkel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 24 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 183
CLIE case

Het is inderdaad een mooie case, maar ik vind het gebruik van de Jog dial toch enigzins moeizaam. Wat vinden jullie daarvan?

Groet, GZK
Met citaat reageren
  #46  
Oud 18 april 2002, 13:17
henri_smeets's schermafbeelding
henri_smeets henri_smeets is offline
LekkerLangLid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 19 maart 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 157
Unhappy " Kweet (nog) niet "

Ik heb 'm nog niet. ?
Ben overigens niet echt een Jog-dial user.
__________________
-/-/-enri
Met citaat reageren
  #47  
Oud 19 april 2002, 23:59
henri_smeets's schermafbeelding
henri_smeets henri_smeets is offline
LekkerLangLid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 19 maart 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 157
Question Waar issie nou?

He die Heuz, had je alle cases al verstuurd. Een week nadat je hem op de post gedaan had heb ik nog niets binnen. Heb je misschien de pakketCode voor me dan check ik het even?
__________________
-/-/-enri
Met citaat reageren
  #48  
Oud 16 mei 2002, 21:40
Heuz
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Brando Clie Cases

Goed, de verzending van meneer Brando vanuit Hongkong was prima de luxe. Dikke vette rekening van de verzendboer die en passant ook de btw en invoerrechten verrekent ( normaal glipt er wel eens iets langs de douane, maar met FedEx dus geen kans. Helaas moet dan Moedertje Pos in Nederland een hele fijne case voor 1 der inschrijvers kwijtraken. Dat is dus al met al een hele dure case voor ondergetekende geworden.

Conclusie: Brando in HongKong werkt de bestelling goed en betrouwbaar af ( n=1) ; wees echter bedacht hoe de post in Nederland 'werkt'.
Met citaat reageren
  #49  
Oud 19 mei 2002, 21:31
Graf Zum Kotzen's schermafbeelding
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
Forumbikkel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 24 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 183
kosten verlies case verdelen

Hallo Arne,

Ik weet niet hoeveel mensen uiteindelijk een case bij je besteld hebben, maar ik vind eigenlijk niet dat jij alleen voor deze kosten van het verlies van deze case zou moeten opdraaien. Mijn suggestie is om dit te verdelen over alle bestellers. Ik denk dat het dan uiteindelijk dan om een beperkt bedrag per besteller zou gaan. Ik hoop dat alle andere bestellers hiermee akkoord gaan! Ik denk dat dergelijke acties als deze in de toekomst nog wel eens vaker zullen plaatsvinden en het is heel ontmoedigend als dan de organisator voor de kosten opdraait.

Het is wel aan te raden om bij een volgende actie dit soort pakjes aangetekend te versturen. Dat scheelt weinig in de kosten en geeft meer zekerheid.

Groet, Wim
Met citaat reageren
  #50  
Oud 19 mei 2002, 23:41
henri_smeets's schermafbeelding
henri_smeets henri_smeets is offline
LekkerLangLid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 19 maart 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 157
Unhappy Tsja, lastig

Ik vind dit een moeilijk punt. Ik heb dus de case niet mogen ontvangen en baal hier ook wel van. Ik zag er erg naar uit. Ik heb Heuz niet betaald maar wel een cd-rom, die mijn bedrijfje gemaakt heeft voor het Rijksmuseum, toegestuurd als troost omdat ik het wel erg lullig vindt dat de PTT de boel verziekt heeft. Inmiddels heb ik de case zelf besteld, ik had ook een nieuwe stylus nodig daar de punt van de mijne gebroken was na een val.

Ook mijn advies is altijd pakjes die waardevol/belangrijk zijn aangetekend te versturen. Zelfs dit is niet altijd 100% gegarandeerd heb ik gemerkt.

In de tijd van de mildvuur pakketjes in de VS was het helemaal erg, ik merkte dat alles dat ik verstuurde in een bubbeltjes envelop zonder afzender er ongeveer een week over deed en soms zelfs helemaal niet aankwam.
__________________
-/-/-enri
Met citaat reageren
  #51  
Oud 23 mei 2002, 22:43
Heuz
Guest
 
Berichten: n/a
Wink Clie Brando Cases

Amice Graf Zum Kotzen,

Gelijk Uw titulatuur is Uw gedrag edel. Dank voor de bonus! D'r is nix zo vervelend als betalen voor niets ( zoiets als die bekeuring wegens 52 km rijden in de bebouwde kom).
Al met al hebben we nu een fraaie case ( m'n collega moet nog steeds braken van jaloezie want die heeft de verkeerde case). En als het goed is krijg ik ook nog een CD met kunst, dus de troost is er.

Allen gegroet, discussie gesloten

Arne
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023