Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 augustus 2011, 03:35
ricosabel ricosabel is offline
Senior lid
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 04 augustus 2011
Berichten: 50
HP geeft prijs verschil terug aan klanten of een volledige 'refund', ook in nederland

Via webosroundup.com

Folks, we’re all a bit upset right now, and who can blame you? But it’s looking to us like HP is trying to make things right for customers that took the plunge on the HP TouchPad previously. Here’s what we know:
1) HP is fully refunding TouchPad prices OR offering the difference on fire-sale prices

You read right. Our own staffers can confirm this. Folks who bought HP TouchPads from HP’s website just need to call HP’s Home & Office phone service (be ready to be on hold for about a half hour) and tell them you want a full refund or to be credited the difference. HP will honor either request, and in the case of the fire-sale difference, they will give you an additional $10 credit off of your sales tax.
What we don’t know is how far back this offer goes … does it extend to pre-order customers? We think it should, but aren’t sure yet.
2) HP has sent out a memo to their retail partners for them to extend the same refund measures to their customers.

Bought your TouchPad from a major retail partner? Try calling their customer service hotlines. We cannot confirm which stores are included just yet, but strongly suggest you try. We were informed by an HP customer service rep that this just went into effect, so it may be a little while before retail partners catch wind of this.



>>>
natuurlijk vraag ik me nu af hoe het verder gaat met de europese klanten?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 augustus 2011, 11:52
Phaedrus Phaedrus is offline
Senior lid
Voornaam: Dirk
Model: HP Veer
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Locatie: Delft
Berichten: 57
Uit de titel dacht ik even dat je een bevestiging had dat we in NL ook geld terugkregen.

Ik verwacht er niet veel van, ik voel me wel een beetje genaaid maar ben nog steeds tevreden met mijn Touchpad & Veer. HP spul zal ik niet ik meer kopen, das een les geleerd.
__________________
Psion 3a > Palm IIIx > Sony CLIÉ NR70 > Tapwave Zodiac 2 > Palm Centro > Nokia N900 > HP Veer & Touchpad
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 augustus 2011, 12:07
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
@Richard: ik ben heel benieuwd of jij hier nog wat van gaat horen van HP.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 augustus 2011, 13:46
Schanske Schanske is offline
Lid
Voornaam: Peter
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 41
Ik hoop dat Richard iets geregeld krijgt.
Zou het spijtig vinden als iedereen iets van HP terug krijgt en wij niet.

Ben momenteel nog altijd tevreden over mijn TP. Heb alleen al door dat ik beter de 32gb had genomen.

mvg,
Peter
__________________
Palm V -> Tungensten E -> Centro -> Pré 2 + Touchpad
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 augustus 2011, 14:52
ricosabel ricosabel is offline
Senior lid
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 04 augustus 2011
Berichten: 50
jah, achter die titel had een vraagteken gemoeten.
ik ben heel erg benieuwd naar de atie die hp hier gaat doen.

grz
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 augustus 2011, 07:38
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
zouden ze ook iets plannen met de (witte) 4G versie die er zat aan te komen?
Daar wil ik wel op wachten, als richard die kan vastkrijgen aan een mooie prijs..

Wel best zielig die 'dump'.. plots zijn ze heeeeeel erg populair..
konden ze het niet gewoon in een keer goed doen?! Palm is gedoemd te mislukken, zo laat de geschiedenis uitschijnen....
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 augustus 2011, 09:55
joblamie joblamie is offline
Lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 30 december 2009
Berichten: 43
Zo'n zielige actie vind ik het niet, die dump. Het mag dan wat kosten, maar WebOS is op deze manier in 1 klap opeens zichtbaar op de kaart. Nooit eerder werd WebOS zoveel gebruikt, nooit eerder zwierven er zoveel devices met WebOS rond. Nooit eerder werd er zoveel getwitterd over de TouchPad. Nooit eerder waren er zoveel mensen online op PreCentral Forums. Dus ergens is dit wel een soort mega marketing stunt, alleen een beetje een foute. Maar het werkt wel. Of dat HP's intentie was blijft even de vraag, maar het gebeurt.

Heeft iedereen hier zijn TouchPad via Richard of zijn er ook mensen die hem zelf uit de VS hebben gehaald? Ben benieuwd naar jullie ervaringen om de price match te krijgen. Ikzelf heb hem bij BestBuy gekocht, die doen inmiddels netjes aan pricematching, maar je moet er wel fysiek voor in de winkel verschijnen wat natuurlijk niet mogelijk is in mijn geval.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 augustus 2011, 10:19
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d age Bekijk bericht
zouden ze ook iets plannen met de (witte) 4G versie die er zat aan te komen?
Daar wil ik wel op wachten, als richard die kan vastkrijgen aan een mooie prijs..
+1 Allez, voor mij mag 't een witte 64GB zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d age Bekijk bericht
Wel best zielig die 'dump'.. plots zijn ze heeeeeel erg populair..
konden ze het niet gewoon in een keer goed doen?! Palm is gedoemd te mislukken, zo laat de geschiedenis uitschijnen....
De Touchpad gaat nog een super "underground" tablet worden! 't Ziet er naar uit dat Homebrew actief blijft, dus zal er nieuw spul blijven uitkomen zelfs al besluit HP op termijn ook het webOS te stoppen. Dan is 't gewoon de levensduur van de hardware van je Touchpad uitzitten en dan op de markt naar 't nieuwste op zoek gaan...

Ik begin de Touchpad opnieuw te zien zitten na de initiële shock. 't Gaat pas echt een exclusieve tablet worden!!

Wim
Met citaat reageren
  #9  
Oud 22 augustus 2011, 12:15
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini Bekijk bericht
Ik begin de Touchpad opnieuw te zien zitten na de initiële shock. 't Gaat pas echt een exclusieve tablet worden!!
Exclusief? Er zullen de komende dagen / weken honderdduizenden van die dingen nieuwe eigenaren vinden Hopelijk krijgen de verschillende app-ontwikkelaars zo nog een financieel steuntje in de rug.
Met citaat reageren
  #10  
Oud 22 augustus 2011, 12:33
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo Bekijk bericht
Exclusief? Er zullen de komende dagen / weken honderdduizenden van die dingen nieuwe eigenaren vinden Hopelijk krijgen de verschillende app-ontwikkelaars zo nog een financieel steuntje in de rug.
Vooralsnog zitten die allemaal in de States hé.

Wim
Met citaat reageren
  #11  
Oud 23 augustus 2011, 01:55
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
sprak net de vriend die 'm het land in heeft gekregen. Hij is in November weer in dezelfde Best Buy als een paar weken geleden, dus het bonnetje is nu 400 dollar waard
Daarvan heb ik al weer een kwart uitgegeven aan een tweede TP van amazon.co.uk voor 94 Pond. Ben benieuwd of ie aan gaat komen...
Met citaat reageren
  #12  
Oud 23 augustus 2011, 12:11
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Mijn TP32G heb ik in juli jl. gekocht bij BestBuy in Phoenix, AZ, voor het respectabele bedrag van $599...
Ik heb ze gisteren gebeld, maar helaas geven ze (nog) geen geld terug..
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #13  
Oud 24 augustus 2011, 09:43
joblamie joblamie is offline
Lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 30 december 2009
Berichten: 43
Ik heb inmiddels ook reactie van BestBuy:

Citaat:
Thank you for contacting Best Buy regarding HP discontinuing their HP Touchpad Tablet. We understand that this has caused some frustration with our customers.

Unfortunately, Best Buy is only able to accept returns that are brought into our US Best Buy stores. We cannot accept returns via mail or other courier service.

I can only recommend that you contact HP directly for assistance with this issue.

I apologize for any inconvenience that this may cause you.
Dus helaas werkt het op afstand pricematchen niet, ze willen echt dat je fysiek in de winkel verschijnt met je bon. Ik heb HP al gemaild dat BestBuy moeilijk doet en gevraagd of zij willen bemiddelen.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 24 augustus 2011, 09:49
rx_shorty's schermafbeelding
rx_shorty rx_shorty is offline
Pre 3!
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 19 juli 2004
Locatie: Barendrecht
Berichten: 496
Dat is wel heel erg vervelend...
Bon inscannen etc is dus geen optie.
__________________
Life is sweet...!
Met citaat reageren
  #15  
Oud 24 augustus 2011, 22:04
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
mijn duits is niet goed(genoeg); is dit de start van de europese refund?

__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #16  
Oud 25 augustus 2011, 00:08
Jozz Jozz is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 06 oktober 2006
Berichten: 120
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d age Bekijk bericht
mijn duits is niet goed(genoeg); is dit de start van de europese refund?

Hier meer info: HP Germany will refund Touchpads from 01.07.2011 und 19.08.2011 - PreCentral Forums

Komt er op neer dat HP (Duitsland) een refund geeft voor Touchpads die zijn gekocht tussen 1 juli en 19 augustus.
Met citaat reageren
  #17  
Oud 25 augustus 2011, 10:16
joblamie joblamie is offline
Lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 30 december 2009
Berichten: 43
Maar is er iemand hier die zijn TouchPad uit Duitsland heeft dan?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023