Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11 augustus 2005, 21:05
frenkel
Guest
 
Berichten: n/a
Question Batterijduur Palm Zire 31

Hallo allemaal,

Ik ben van plan een Palm Zire 31 aan te schaffen, maar na het lezen van enkele reviews begin ik te twijfelen. In deze reviews geeft men namelijk als grootste minpunt de levensduur van de accu op. Ik ben van plan deze pda ook als mp3 speler te gaan gebruiken (aangezien mijn huidige mp3 speler kuren begint te vertonen) en ben niet van plan bij ieder stopcontact wat ik tegen kom te gaan opladen

Wat zijn jullie ervaringen met de "batterijtijd" van deze pda? Is de geluidskwaliteit ook goed?

Alvast bedankt,

Frank
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 augustus 2005, 21:18
Guusv's schermafbeelding
Guusv Guusv is offline
Senior lid
Voornaam: Guus
Model: Sony Clie PEG-UX50
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Locatie: Best
Berichten: 79
Hoi Frank,
ik heb nooit problemen gehad met de batterijduur, terwijl ik de mp3speler ongeveer 1 - 2 uur per dag aan heb staan en dan ging hij ongeveer 2-4 dagen mee.
De geluidskwaliteit vind ik goed, zelfs met de standaard realplayer is het verschil met een mp3stick die veel mensen hebben zeer duidelijk te horen.
De zire31 is wel mijn 1e en enige pda die ik heb gehad dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar todat hij kapot ging was ik er zeer tevreden mee.

Groeten,
Guus
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 augustus 2005, 21:21
frenkel
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor je reactie.
Dat is wel een redelijke tijd, 's nachts kan hij toch altijd nog opladen. Zijn er verder nog nadelen/problemen met deze pda, of is het gewoon een goede aanschaf?

Frank
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 augustus 2005, 21:48
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Misschien de Tungsten|E2 overwegen? Een goede batterijduur, veel mooier scherm, meer geheugen, sneller, maar wel iets duurder.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 augustus 2005, 09:27
frenkel
Guest
 
Berichten: n/a
Is de batterijduur van een Tungsten|E2 beter dan een Zire 31? De Tungsten is wel aanzienlijk duurder....
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 augustus 2005, 10:08
frenkel
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb nog eens wat rond gesurft, en de Tungsten|E2 is wel heel erg mooi. Ook leuk dat je er films op kan kijken (dit zal wel niet geweldig zijn, maar het gaat om het idee). Is het echt zo dat de E2 zijn gegevens niet kwijtraakt als de accu leeg is? Dat is dan wel een top ding...
Ik denk dat ik dan toch maar beter voor de Tungsten|E2 kan gaan. Is het aan te raden gelijk zo'n setje met bescherm "stikkers" voor het display te kopen? Of is dit een overbodige luxe?

Bedankt voor de reacties,
Frank
Met citaat reageren
  #7  
Oud 12 augustus 2005, 10:47
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Is het echt zo dat de E2 zijn gegevens niet kwijtraakt als de accu leeg is? Dat is dan wel een top ding.
Ja, dat is echt zo, net als bij de Tungsten|T5 en Treo650 blijft alle data behouden zonder dat er stroom nodig is.

Citaat:
Ik denk dat ik dan toch maar beter voor de Tungsten|E2 kan gaan. Is het aan te raden gelijk zo'n setje met bescherm "stikkers" voor het display te kopen? Of is dit een overbodige luxe?
Overbodige luxe is het niet: eerder overbodige last. Zo'n setje bestaat vaak uit stickers van slechte kwaliteit. Lees ook deze thread eens.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #8  
Oud 12 augustus 2005, 15:28
Paco's schermafbeelding
Paco Paco is offline
Forumbikkel
Voornaam: Co
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mierlo-Hout
Berichten: 241
Na ruim 8 maanden ben ik nog steeds erg tevreden over mijn Zire31. Ik gebruik 'm intensief en moet wel elke avond opladen. Maar dat is geen probleem. De Zire31 is géén hoogvlieger maar voldoet prima, prijs kwaliteit is dus absoluut top!
__________________
Met vriendelijke groet,

Co


| Mijn Treo fotosite | Mijn Treo website |
Met citaat reageren
  #9  
Oud 13 augustus 2005, 10:37
frenkel
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb een Tungsten E2 gekocht! Ik post dit nu vanaf m'n E2tje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023