Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 november 2010, 17:08
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Pré blijft onvoorspelbaar...

Gisteren had ik mijn Pré gewoon op tafel gelegd..Batterij voldoende op spanning..
Toen ik hem een paar uur later wilde gebruiken, bleek mijn telefoon spontaan te zijn uitgeschakeld: geen provider zichtbaar linksboven en geen agena en contactpersonen meer aanwezig..
Ik heb daarop een restart gedaan en na het invoeren van mijn sim-wactwoord, kwam gelukig alles weer terug..
Ik vraag me af waardoor dit onvoorspelbare gedrag wordt veroorzaakt..Is het puur toeval? Provider die er even uitligt? Een software bug? Of misschien toch een latent hardware probleem?
Hebben meer Pré bezitters hier -weleens- last van?
Als het met een simpele reset is op te lossen is het niet erg, maar het is niet zoals het zou moeten zijn natuurlijk..
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023