Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 juni 2007, 15:32
TanjaSM
Guest
 
Berichten: n/a
Voice Memo

Ik merkte dat mijn afspraken uit het verleden verdwenen. Bleek mijn geheugen vol te zitten. Een deel van mijn voice memo's was per ongeluk in het geheugen terecht gekomen in plaats van op de SDcard. Een bestand ge"move"d (in FileZ) van het interne geheugen naar de SDcard komt daar dan terecht als een "wav.pdb" bestand. Ik kan dat niet openen of afluisteren.
Voice memo bestanden die nog in het geheugen staan kan ik niet bereiken omdat ik ze niet in het menu van Voice memo terugvind. Wie helpt mij?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 juni 2007, 17:52
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
Moeilijk om in te schatten wat er kan met een T3 maar voor mij (Treo 680) werkte het om de voice memo naar mezelf te mailen. Komt dan bij je aan als een .qcp (quallcomm purevoice) file, en die kun je afspelen met bijvoorbeeld QuickTime, of converteren naar iets anders - kwestie van zoeken met Google.

Hoop dat dit werkt!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 juni 2007, 20:38
TanjaSM
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pasulu Bekijk bericht
Moeilijk om in te schatten wat er kan met een T3 maar voor mij (Treo 680) werkte het om de voice memo naar mezelf te mailen. Komt dan bij je aan als een .qcp (quallcomm purevoice) file, en die kun je afspelen met bijvoorbeeld QuickTime, of converteren naar iets anders - kwestie van zoeken met Google.

Hoop dat dit werkt!

Helaas dit werkt met de T3 niet. Kan niet vanuit de palm mailen. En verzenden via de kaartlezer geeft ook in de e-mail een wav file weer.
Toch bedankt
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 juni 2007, 20:50
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
En als je die bestanden hernoemt zodat ze de extensie .wav krijgen? Dan moet je ze volgens mij af kunnen spelen.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023