Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 oktober 2001, 18:40
microsmile
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy (domme) vraag !!

Ik heb net een pocketPc gekocht van Compaq en nu zit ik op internet te lezen dat ik het een en ander naar dat ding kan uploaden.
Nou kwam ik van Spits (krant) tegen dat je dat ook kan laden op zo'n ding. Leek me handig om daar de krant op te lezen elke dag in de trein.
Nou ben ik aan de slag gegaan en met AvantGo zou ik dus die krant elke dag op mijn pocketpc kunnen lezen.
Nu het probleem !!!!!
Mijn pc synchroniseerd wel van internet mijn pocket pc maar ik kan het nergens vinden in dat ding !!!!!!!!
Ik zal best erg dom wezen maar is er iemand die mij dit een beetje uit kan leggen ??????

Help me aub !!!!!!!!

Thx !!!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 oktober 2001, 18:54
D. Verdijk
Guest
 
Berichten: n/a
Avantgo op een pocket PC werkt niet met een los programa maar gewoon via de ingebouwde pocket internet explorer. Wat je doen moet is het volgende.

In de opties van ActiveSync (het PC synchronisatie pakket van MS) de optie avantgo aanvinken zodat het gesynchroniseerd wordt, vervolgens synchroniseren (ik neem aan dat je al een avantgo account hebt).

Op de pocket PC kun je nu de pocket internet explorer starten. Op de openingpagina staat een link naar avantgo. Je kunt nu off-line je avantgo channels lezen.

Mocht het niet werken dan moet je in de settings van je pocket PC op het tabblad connections het icoon van avantgo selecteren en hier ff de gegevens van je account invullen.

Ik hoop dat je er zo uitkomt. Als het niet zo is moet je het maar ff laten weten maar dan wel met wat meer info waar het mis gaat,

Een tip: koop de volgende keer een PALM OS apparaat, dat werkt een stuk eenvoudiger.......

Groeten Dennis
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023