Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 december 2000, 22:33
Jeroen Droogh
Guest
 
Berichten: n/a
HELP

Ik was een spelletje aan spelen op mijn palm III,
totdat hij bleef hangen, hij deed niets meer.
Ik deed dus maar een reset . Daarna deed hij helemaal niets meer. Toen reset in combinatie met todo of memo, daarop raegeerde flash, en vroeg of hij mij flash mocht formateren.
Prima, dus dat deed hij. Toen kreeg ik heel even dat beginscherm van preferences, maar toen bleef hij weer hangen.
dus ik geprobeerd hem in debug mode te zetten, zodat ik er gewoon een nieuwe rom op kon zetten, hij ging wel in debug mode maar het programma zei, dan iets over een time-out en dat hij de palm niet kon bereiken !
Nu is het zover dat ik hem zelfs niet meer in debug mode krijg, als ik nu reset aan de achterzijde, gaat hij brommen en gaat het backlight aan maar verder niets.

Wat kan ik doen ?? iemand ervaring ?

Alvast bedankt,
Jeroen

p.s. ik werk allen een flash programma en niet met een cpu versneller.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 december 2000, 18:45
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Question Raar!!??

He? Jezus, wat een raar verschijnsel. Nog nooit gezien. Ik zou er geen antwoord op weten. Al harde Reset gedaan?
Anders misschien palm helpdesk bellen.

Mazzel!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 december 2000, 20:35
Jeroen Droogh
Guest
 
Berichten: n/a
palm III kapot

Ik heb alles al geprobeerd,
en inderdaad technische helpdesk gebeld deze wisten het zo ook niet en moesten hem nakijken.
Moest ik hem opsturen, zou 100 dollar kosten, en dan kreeg ik direct een vervangende.

100 dollar, dan leg ik liever iets bij en krijg een volledig nieuwe !!

Jeroen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 december 2000, 11:59
Aristos's schermafbeelding
Aristos Aristos is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Berichten: 105
Heb ik ook gehad...

Dat heb ik enkele weken geleden met mijn IIIe ook gehad. Ik moest hem naar ergens in de buurt van Utrecht opsturen, zij stuurden hem door naar Engeland, waarna ik hem binnen een week, inclusief nieuwe pennetje en batterijen (en 4mb ipv 2mb) terugkreeg. Kosten: 13 piek. Maar mijn palmpje was ook nog maar 3 maanden oud...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023