Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 maart 2004, 13:49
Acda
Guest
 
Berichten: n/a
Welke gps voor zire 71 en HP compleet

Beste,

Ik heb de tips etc gelezen ivm Gps, maar het lijkt me alsnog niet zo eenvoudig het juiste programma te kiezen.
Ik las dat tom tom wel goed is, maar toch vaak een aantal straten nog niet voorkomen in de lijst ?
Of zou ik toch opteren voor een ander programma ?

En ik moet mijn zire dringend opkuisen en een harde reset zal ook nodig zijn, gewoon omdat ik geheugen ontbreek.
Gaat het dan wel lukken om erna gps te installeren aangezien ik nu al geheugen ontbreek ? Is er nog iemand die een zire 71 gebruikt met gps en daar tevreden over is ?

Tot slot vertelde iemand me onlangs dat er bij HP een toestel op de markt is/komt, waar (een deel van) de gps module reeds ingebouwd is ?
Iemand die daar toevallig meer info over heeft ? Ik vermoed dat hij het gewoon had over ingebouwde BT hoor.

Groeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 maart 2004, 18:31
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
PalmOS heeft al een apparaat met GPS ingebouwd he, de Garmin iQue 3600, waarover o.a. een review en een thread loopt op de Palmclub.

Voor GPS op de Zire71 heb je inderdaad een behoorlijke smak geheugen vrij nodig. Niet echt makkelijk in gebruik lijkt me, daar ik met mijn TT incl. jacksprat nog maar 1.5 Mb over heb.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 juni 2004, 13:41
Shaddy
Guest
 
Berichten: n/a
Palm zire 71 doet het prima met bijvoorbeeld holux gm251+, enige library die je moet laden is ldserlib, is 37kb en natuurlijk navigatie software
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 juni 2004, 13:52
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
TomTom werkt trouwens niet op een Zire71, want de Zire heeft daarvoor te weinig heap geheugen. Zie ook de "TomTom, nu ook voor andere modellen beschikbaar" thread.
De opties die dan overblijven zijn Mapsonic en Digimap. En daarover is heel veel te vinden met de zoekfunctie.

Het komt trouwens wel vaker voor dat sommige straten er niet op staan. Dat is geen ramp; want het zal maar een paar procent van de straten zijn die er niet opstaan. En helemaal compleet kan je het nooit hebben. Het is wel zo dat sommige straten/snelwegen waar nu aan gewerkt wordt er al opstaan, dus dan is het omgekeerde het geval.

Als je per se TomTom/een simpele navigatieoplossing wil hebben voor in de auto zou je kunnen kijken naar de TomTom GO.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023