alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Na maanden van bloed, zweet en tranen
![]() ![]() [SIZE=4]DE PALMCLUB TOP 10[/SIZE] De Palmclub Top 10 is een verzameling lijsten van programma's waarop gestemd kan worden en waar liefhebbers van programma's voor het PalmOS hun waardering voor een bepaald programma kenbaar kunnen maken. Het is vooral bedoeld om een vervanging te kunnen zijn van de vele lijstjes in de forums. De applicatie kent twee verschillende sorteringen, een voor populariteit (op welk programma is het meeste gestemd), en een voor waardering (welk programma is goed in zijn categorie). De Top 10 is ontwikkeld door Arent in samenwerking met de Palmclub en wij willen hem dan ook ontzettend bedanken voor al zijn tijd, moeite en geduld de afgelopen maanden. Lees voor het gebruiken eerst de FAQ: http://pdaclub.nl/top10/topten.cgi?topten&faq, de schermindeling: http://pdaclub.nl/top10/topten.cgi?topten&faqscreen en de uitleg van de verschillende categorieen: http://pdaclub.nl/top10/topten.cgi?t...faqcategories. De Top 10 zelf is te bewonderen (en te gebruiken) op: http://www.pdaclub.nl/top10/ De Palmclub wenst jullie een heel fijne jaarwisseling en doe rustig met vuurwerk. Veel plezier met de Palmclub Top 10, Bestuur Palmclub (Fjodor, Susan, Gonny, Gert-Jan en Jean-Paul) Laatst gewijzigd door jean-paul; 27 december 2001 om 13:15. |
|
||||
|
||||
Ik ben net even aan stoeien geweest en heb al enkele voorstellen gedaan. Ziet er goed uit, werkt snel en intuitief. Prima uitbreiding!
![]() Groeten en stem ze, Roel. ![]()
|
||||
|
||||
Invullen!
Heren, dames,
Er wordt al veel gebruik gemaakt van de Top10, maar mag ik please please verzoeken om alles zo compleet mogelijk in te vullen. Dus ook de link waar het programma is te downloaden! Anders moeten we of alles afwijzen of alles zelf gaan nazoeken. Kijk ook vantevoren even na of je het voorstel in de juiste categorie doet. jp. Laatst gewijzigd door jean-paul; 27 december 2001 om 13:16. |
|
||||
|
||||
JP,
Zo te zien hebben jullie extra werk gehad met mijn eerste setje voorstellen. Heb mijn leven ondertussen proberen te beteren (wat dit betreft tenminste ![]() Groeten, Roel.
|
||||
|
||||
Bijna goed
Roel,
Bijna goed ![]() Overigens: bedankt voor al je entries tot zover! jp. |
|
||||
|
||||
QuickOffice
Goed idee!!! Is vooral voor beginners erg interessant!
Ik wilde eigenlijk Quickoffice plaatsen maar het is mij niet helemaal duidelijk waar. Ik meen een categorie office gezien te hebben maar is ondertussen verdwenen! Frank Ik zie nu trouwens dat dat Productiviteit is geworden!
The ultimate measure of man is not where he stands in moments of comfort But where he stands at times of challenge and controversy. Laatst gewijzigd door Zagato; 27 december 2001 om 13:51. |
|
||||
|
||||
Productiviteit
Office is nu Productiviteit geworden.
jp. |
|
|||
|
|||
Alweer een reden om te blijven komen naar palmclub
JP
Dit ziet er zeer praktisch uit. Inderdaad iets voor de feestdagen. Gaan we vaker op kijken. |
|
|||
|
|||
misschien een idee om een caterogie gratis software (freeware) erop te zetten?? Is handig voor de studenten onder ons (waaronder ik)
Grt Maarten |
|
||||
|
||||
Freeware
Helemaal geen slecht idee.. even overleggen.
jp. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kite
misschien een idee om een caterogie gratis software (freeware) erop te zetten?? Is handig voor de studenten onder ons (waaronder ik) Wat we sowiso moeten proberen (als moderatoren) is om in de beschrijving de prijs/dan wel 'gratis' te vermelden! Dan krijg je in de volledige-lijst-view in ieder geval een indruk van de kosten... |
|
||||
|
||||
Prijs
Fjodor,
Dat gaat nooit passen. Je hebt maar 50 kar. en dat is nu al een gepuzzel om een goede omschrijving te maken. De mensen mogen ook zelf wel wat uitzoeken, we plaatsen er tenslotte niet voor niets een directe link bij. Overigens vind ik de freeware lijst een goed idee. Dit zou dan wel een lijst worden met entries die al in andere categorieen staan. Voor deze categorie is dat niet echt erg, omdat je wel een goed overzicht krijgt van 'best of freeware'. Freeware wordt dan wel een uitzonderingscategorie. jp. |
|
||||
|
||||
Re: Prijs
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Dat gaat nooit passen. Je hebt maar 50 kar. en dat is nu al een gepuzzel om een goede omschrijving te maken. De mensen mogen ook zelf wel wat uitzoeken, we plaatsen er tenslotte niet voor niets een directe link bij. Over het wel of niet toevoegen van een 'freeware' categorie kunnen we stemmen in deze poll: http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=4576 |
|
||||
|
||||
Prijs
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjodor
[b] Het kan: zie bijv. de Internet categorie. Mijn voorstel: dit discussie onderwerp hier afsluiten en verder in ons eigen forum. jp. edit JP: MonkeyLogo kon wel. Laatst gewijzigd door jean-paul; 27 december 2001 om 17:02. |
|
|||
|
|||
![]() Ik vind de Top 10 een prijzenswaardig en onderhoudend initiatief.
Als kleine kanttekening zou ik wel willen zeggen dat ik na het uitbrengen van mijn stem/waardering of een uitstapje naar de 10 meest gewaardeerde progs etc. de link terug naar het hoofdmenu van de Top 10 mis http://pdaclub.nl/top10/ om bv. nog een stem uit te brengen(de bestaande link bovenin blijft gedeactiveerd). Laatst gewijzigd door robertvh; 27 december 2001 om 17:59. |
|
||||
|
||||
Terugkeren
Robert,
Dit is me niet helemaal duidelijk. De links op de pagina werken toch? Ik heb het net geprobeerd, en ik kan gewoon alle kanten op. Als je de link in de header (bij Palmclub logo) bedoelt, dan klopt dat. Gebruik de links in de Top10 applicatie zelf. jp. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Robert, Dit is me niet helemaal duidelijk. De links op de pagina werken toch? Ik heb het net geprobeerd, en ik kan gewoon alle kanten op. Als je de link in de header (bij Palmclub logo) bedoelt, dan klopt dat. Gebruik de links in de Top10 applicatie zelf. jp. Ik bedoelde inderdaad die link in de header (en beneden). Ik had inderdaad de links Top tien stemmen en Top tien waardering over het hoofd gezien. Maar deze geven meteen de uitslag, hetgeen een onbevooroordeeld stemmen in de weg kan staan. Ik pleit dus nog steeds voor een link terug naar het beginoverzicht zonder hierarchie in stem of waardering (of heb ik hem nou nòg niet gezien? In dat geval heb ik niks gezegd). |
|
||||
|
||||
Beginlink
De beginlink (http://pdaclub.nl/top10) geeft ook een hierarchie. De standaard is namelijk ingesteld op sortering op stemmen. Als je de pagina dus via de header zou openen, kijk je ook al tegen een hierarchisch systeem aan.
|
|
||||
|
||||
![]() Is het een idee om een nieuwe categorie Kinderen toe te voegen? Mijn kinderen vinden het namelijk ook leuk om mijn Palm te (mis)bruiken!
Groet Gertjan |