alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hoi allemaal,
Ik heb nog wat Palm accessoires over van de oude online winkel Palm2you. Ze mogen voor een fractie weg van wat ze ooit hebben gekost. Ik hoop dat ik nog iemand mee blij kan maken. Als je op link hieronder klikt, dan krijg je een excel lijst met de Palm accessoires. Je kunt zien hoeveel stuks er nog beschikbaar zijn en voor welke prijs. De prijs is exclusief verzenden, spullen kunnen ook opgehaald worden in Cappelle aan den IJssel, Apeldoorn of Nijmegen. De links in de excel sheet werken allemaal, dus mocht je meer info of een afbeelding van een product willen zien, dan kun je daar op klikken. Stuur me een privé bericht als je ergens interesse in hebt. Alvast bedankt. Klik hier voor de lijst met: Palm accessoires
De Palm professional Laatst gewijzigd door bluevoice; 09 november 2012 om 08:07. Reden: Lijst bijgewerkt |
|
||||
|
||||
Als PM=privébericht, dan heb ik een PM verstuurd.
![]() |
|
||||
|
||||
@CWdV: Ja, met PM (Private message) bedoelde ik inderdaad privébericht.
|
||||
|
||||
Beste Adrian, er is een e-mail verstuurd. M.vr.g. CW
Laatst gewijzigd door CWdV; 30 oktober 2012 om 10:13. Reden: email=glazuur, e-mail=post |
|
||||
|
||||
Ik heb je teruggemaild.
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb de lijst bijgewerkt en vervangen door een versie waarop je kunt klikken en de lijst direct in de browser opent zodat je deze gelijk kunt zien.
|
||||
|
||||
Ben ik de enige die dan tegen
"U heeft toestemming nodig om dit item te kunnen openen." aanloopt? ![]() |
|
||||
|
||||
Volgens mij waren de rechten niet goed ingesteld, ik heb het zojuist aangepast, probeer het even nogmaals en laat even weten of het nu wel werkt. Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Dat is snel!
En het werkt! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Jaren geleden heb ik de i-PHONO mini Bluetooth headset al eens gereviewed voor de Palmclub en nu heb ik deze overgenomen van Adrian.
Muziek luisteren vanaf mijn Pre3 werkt, bellen ga ik nog testen. Groeten, Roel
|
||||
|
||||
Roel, mocht je die geteste niet houden?
Voor de moeite en zo. ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij duurdere producten of kleinere verstrekkers is het vaak een te grote kostenpost om iets niet terug te krijgen. Soms, zoals bijvoorbeeld de Pre3, werd deze wel aan reviewers verstrekt als combi met de TouchPad. Men kon dan de gegevensuitwisseling via Touch2Share testen. De Pre3's die men kreeg waren pre-productie modellen en die moesten na de reviewperiode terug naar HP, door naar de volgende tester. Maar goed, tot zover het antwoord op een vraag die ik niet kan beantwoorden ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
wel het aanbod gekregen van Adrian om deze headset met wat korting te kopen. Hoesjes kon je vaak wel houden. Heel lang geleden waren dat de prijzen tijdens Palmclubbijeenkomsten ![]() gr, Roel
|
||||
|
||||
Over hoesjes gesproken: zojuist ontving ik van Adrian een holster voor de Treo 680 ( Palm2you ).
Eindelijk een hoesje/holster dat als een huis aan een brede riem zit. Adrian, ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Over hoesjes gesproken: zojuist ontving ik van Adrian een holster voor de Treo 680 ( Palm2you ).
Eindelijk een hoesje/holster dat als een huis aan een brede riem zit. Adrian, ![]() ![]() ![]() Ik heb de lijst overigens weer bijgewerkt met de huidige voorraad op dit moment.
|
||||
|
||||
Pm
Je hebt een PM
Hoor graag van je, Arco ![]() |
|
||||
|
||||
@Asjemenou: ik heb je een PM teruggestuurd!
|