alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik kon niet zo snel een geschikte discussie vinden waarin je anderen kort iets kan melden over applicaties die je interessant lijken. Dus hierbij een poging daartoe. Er is wel deze discussie over favoriete applicaties voor webOS.
Ik zag vandaag op webOS-Nation een stukje over webOSM, te vinden in de App Catalog en Preware. Het is vergelijkbaar met de Bing Maps applicatie, maar ditmaal vormt OpenStreetMap de bron van de data. Hoewel de applicatie nu nog erg simpel is wil de ontwikkelaar het nog uitbouwen. Het voordeel van OSM is dat het kaartmateriaal (soms) erg gedetailleerd is, inclusief bebouwing. Omdat dit kaartmateriaal open source is kan je zelf bijdragen, bijvoorbeeld na wegwerkzaamheden. Helaas kent ook deze applicatie geen bedrijven (in tegenstelling tot Google Maps), tenzij deze op de kaart zijn aangeduid. In ieder geval leuk om de gaten te houden. |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een leuk project, nu hopen dat ook op de Pre3 uitkomt, of is dit er ondertussen al?
Zelf gebruik ik iedere dag IAmA reddit homebrew. Iedere dag leuke en nutteloze plaatjes en dilmpjes ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Radiant Defense
Afgelopen week is Radiant Defense uitgekomen voor webOS, iOS, Windows Phone, Android (en OS X geloof ik). Het is een tower defense game en erg verslavend
![]() Een andere game die ook afgelopen week uitkwam is Picross, een Sudoku-achtige puzzelgame. Een kwart is gratis, de overige puzzels zitten enkel in de betaalde versie (€ 1,-). Leuk detail: dit is een applicatie die dankzij het inmiddels open source Enyo 2 ook beschikbaar is op allerlei andere platforms, met online demo. |
|
||||
|
||||
Tower defense games zijn altjd goed.
Jammer dat hij er niet native is voor de Pre3 ![]()