alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Spotify voor webOS 2 en 3?
KPN biedt gebruikers van het Alles-in-één pakket Extra of Premium, een gratis Spotify Premium account aan... Leuk nieuws natuurlijk, maar weet iemand een app voor zowel de TouchPad als de Pre3, waarmee je Spotify streams kunt beluisteren op deze apparaten?
Spotify is wel uitgebracht voor webOS 1.4.5., maar zover ik kan ontdekken staat het niet in app catalog van webOS 2.0 en 3.0.. Zijn er alternatieven?
|
||||
|
||||
Ik geloof dat er een 0.5.1 beta versie is die zou moeten werken onder webOS 2, maar die is niet 1,2,3 te vinden. Via de App Catalog is die variant niet meer beschikbaar, hoewel de reguliere applicatie nu dezelfde zou moeten zijn. Met veel handwerk via de linux terminal van je toestel is het wel aan de praat te krijgen volgens deze beschrijvingen.
De korte samenvatting is dat Spotify webOS support heeft opgegeven sinds webOS 2 uitkwam, maar met wat handwerk is het werkend te krijgen. |
|
||||
|
||||
Met deze beschrijving gaat het prima. Werkt uitstekend (let op....voor de Pre3):
touchpadhp.info • View topic - How to get spotify to work on touchpad Hier vind je ook de link naar een werkende spotify versie. Wanneer je dan ook nog even deze tips toepast werkt het programma ook nog full screen op de Pre3 (werkt ook voor heel veel andere programma's) http://forums.precentral.net/hp-pre-...reen-pre3.html |
|
||||
|
||||
ik heb hem draaiende op mijn touchpad, gevonden via het precentral.net forum.
was een patch te vinden denk dat hij spotify patch HD noemt.. (niet zeker) ik ga eens kijken voor de PRE3; zou wel super zijn als ik het daar ook draaiende op krijg.. Thx CE
|
||||
|
||||
Citaat:
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb het programma met behulp van deze tips op mijn Pre 3 draaien...het moet dus lukken. Je moet wel het tweede deel van mijn post meenemen, anders heb je onderaan het scherm zo dun zwart balkje. Met de aanpassing werkt Spotify heel mooi full screen.
|
|
|||
|
|||
Ja, ik ben ook een blije Spotify gebruiker op pre3 en touchpad. Op die laatste zelfs met HD patch. Ik verwacht alleen niet dat we de zojuist aangekondigde apps gaan kunnen verwachten op onze webOS clients...
|