alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
.
Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:23. |
|
||||
|
||||
Leo Apotheker werd was pas CEO (benoeming september 2010) een half jaar na de deal met Palm (april 2010). Die had daar dus niets mee te maken. Niet dat de vorige CEO geen aparte vogel was
![]() Ik denk eerder dat HP heel graag een consumententablet wilde leveren en zelf geen OS had (Windows 7 werd ongeschikt bevonden). Palm werd een tablet opgedrongen, moest ineens heel erg veel tijd daarin steken omdat webOS daar niet goed op ingesteld was, en het lijkt erop dat dat de capaciteit te ver heeft opgerekt (nog los van normale overnameverliezen in efficiëntie). Als ik de geruchten mag geloven zijn door het missen van deadlines tenminste drie toestellen ernstig vertraagd (codenaam Windsor, Pre3, 4 incher zonder fysiek toetsenbord). Alleen de Pre3 heeft de productiefase gered. Die smartphones waren er zeer waarschijnlijk wel geweest (en op tijd) als men niet een compleet nieuw framework en webOS 3 uit de grond hoefde te stampen voor de liefdesbaby met HP, de TouchPad, die inmiddels te vondeling gelegd is ![]() Een reden tegen de Samsung deal zou het "Qualcomm chipset optimalisatie" verhaal zijn waardoor grote delen van het OS herzien moeten worden voor Samsung hardware. Anderzijds, Apple heeft ook altijd stil gehouden dat OS X vlug Intel-compatible te maken was. Oeps, nu weer on-topic: eens kijken wat de Pre3 vandaag gaat doen in de lotterij. |
|
|||
|
|||
.
Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:23. |
|
||||
|
||||
Het zou mij niks verbazen als Todd Bradley eerst de boel verkoopt aan Samsung en dan zelf meegaat. Hij is en blijft een Palm-man.
gr, Roel
|
||||
|
||||
Ik vraag me af of je met je bestaande profiel ook gewoon kan inloggen op je pre3?
Ik gebruik mij account nu voor mij pre plus en voor mijn touchpad. ergens las ik dat je een nieuw profiel moet aanmaken of je via impostah vanalles moet doen.. Klopt dit?! :s
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan eventueel voor de activatie tijdelijk een ander profiel gebruiken, al is het volgens mij zo dat als je TouchPad profiel betaalde apps heeft (bijvoorbeeld UK App Catalog) dat dan ook geldt voor je smartphone op hetzelfde profiel. Voor de zekerheid kan je dus je toestel activeren met een ander profiel, dat vervolgens verwijderen en je gebruikelijke profiel instellen. |
|
||||
|
||||
Ik had een Pre- en heb hetzelfde profiel gebruikt voor mijn TouchPad. En nu gebruik ik dit profiel weer voor mijn Pre3. Voordat je dat doet wel een backup maken en zoveel mogelijk proberen te syncen. Weer terug naar mijn Pre- lukte niet meer goed.
Mijn Pre3 werkt nu gewoon lekker, al moet ik een paar zaken nog wat inregelen. gr, Roel
|
|||
|
|||
Een tip die ik weer van Richard kreeg: Hou de 'oude' telefoon in Aeroplane mode wanneer je je profiel overzet. Dan blijven daar alle gegevens op staan zodat je kunt vergelijken of bijvoorbeeld alle (betaalde) Apps mee over zijn gekomen.
In mijn geval is dat dus niet zo, niet alles wordt door Pre3 ondersteund (nog). Op het moment dat alles op de nieuwe telefoon okidoki is, dan de 'oude' telefoon uit Aeroplane mode halen en je profiel zal daar gewist worden... ![]()
|
||||
|
||||
WOW! Ik heb de nieuwe pre3 binnen en volop aan het genieten!!!
groot scherm, effe wennen aan de nieuwe indeling van de toetsen (backspace bv), maar wel super!
|
||||
|
||||
Ja mooi toestel he
![]()