alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
.
Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:22. |
|
|||
|
|||
Hej,
Ik heb eergisteren mijn touchpad binnen gekregen, en gedaan wat jij voorstelde. Ik kan bij deze bevestigen dat het werkt ![]() Grz en thx voor de tip! ric. |
|
|||
|
|||
.
Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:22. |
|
|||
|
|||
Prijsverlaging HP Veer in Duitsland
Op Precentral las ik dat de Veer in Duitsland een prijsverlaging gehad heeft naar 179 euro.
HP Veer, O2 DE, EU UMTS, QWERTZ - HP Store Deutschland Tiny HP Veer gets cut to tiny German price: €179 unlocked, no contract | The #1 HP webOS, TouchPad, Pre, and Veer Community | PreCentral.net Wel balen nu ik net een US Veer heb gekocht via Ebay die nu ergens tussen US en NL zit. |
|
||||
|
||||
En de TouchPad gaat ook goedkoper worden. Early adopters in Europa schijnen een app store tegoedbon te krijgen van € 40,-
Wachten op de Pre3 of naast mijn TouchPad een Veer? gr, Roel
|
||||
|
||||
180 euro voor een Veer? Wow, dat is goedkoop. Misschien dat ik toch liever een Pre3 heb, maar het is interessant.
Op zich is HP ook wel netjes qua tegemoetkoming van de eerste klanten met dergelijke cadeautjes. Snel die Pre3 op de markt zetten lukt nog niet, maar ze geloven er blijkbaar echt in. |
|
|||
|
|||
De Veer voor 179 euro, dat is een buitenkansje.
Hoe zat het ook weer? Het toestel moet daar (in Duitsland, dus) geactiveerd worden, of iets dergelijks? (Ik heb die discussies eigenlijk nooit zo gevolgd...) |