alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Alleen strepen op het scherm
Sinds vanmiddag heb ik op het scherm van mijn T3 alleen nog maar strepen.
Ik heb al een reset gedaan maar dat geeft geen oplossing. Is er iemand die dir verschijnsel kent en weet hoep ik weer een 'normaal' scherm kan krijgen?
|
||||
|
||||
Als hij echt kapot is, mag je voor 5 tientjes mijn T3 hebben.
Compleet met cradle, lader, Tom Tom (origineel), usb laadkabel en PalmOne wifi card. PM maar als je interesse hebt...
|
|||
|
|||
Mijn T3 is dus echt kaduuk.
Helaas reageerde Michael niet op mijn verzoeken om per 06 of per mail om nadere afspraken te maken zodat ik zijn T3 kon overnemen. Helaas ![]() Ik denk dat ik maar op zoek ga naar een smartphone.
|
||||
|
||||
Vreemd....
Ik zag 's ochtends je 06 nr op in m'n PM mailbox, 's avonds was het weg. Worden berichten automatisch verwijderd als je ze gelezen hebt? Anyway, ik had je ook mijn email adres en 06 nr ge-PM'ed.... Ik ga dit nu weer doen. Als je nog interesse hebt, hoor ik dat graag! Edit: Ik zag nu dat ik had gereageerd via een profielboodschap (Wat is dat???), dat heb je dan waarschijnlijk gemist...
|
|||
|
|||
Blijkbaar gaat ook bij dit forum niet altijd alles zoals we willen. Het zal de hitte wel zijn.
![]() Gelukkig hebben we nu contact gehad en zaken kunnen doen. Ik wacht met smart op m'n "nieuwe" 2e hands T3.
|
||||
|
||||
Verkocht, mag een slotje op.