alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() HotSync operation started for Koen van Brugge on 12/10/09 16:56:52
OK Quick Install OK VersaMail OK Note Pad OK Voice Memo OK Tasks OK Documents To Go OK Memos -- Calendar - Some handheld records were not copied to your PC. Your computer may be full or you may have reached the maximum allowed records on the desktop. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again. Desktop = 991, Handheld = 947 - Some PC records were not copied to the handheld. Your handheld may be full. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again. Desktop = 991, Handheld = 947 Calendar synchronization failed OK Contacts OK Photos OK AudioList OK BackupBuddy Wie kan mij uitleggen, stap voor stap, wat ik moet doen om alles weer normaal te doen verlopen? Bij vorbaat dank, Koen van Brugge
|
|||
|
|||
Gerit,
Hartelijk dank voor je advies MAAR dbScan bestaat helaas niet meer.Daarvoor in de plaats is nu dbFixit gekomen en die registratie is onderweg naar mij.Nogmaals dank....
|
||||
|
||||
Van het vervangen van dbScan door dbFixit wist ik inderdaad af. Maar het eerstgenoemde programma is freeware, dus het leek me sympathieker daarnaartoe te linken. Na jouw melding vond ik proefondervinderlijk uit dat de downloadlink op Freewarepalm naar de site van de maker verwijst en dood is. De enige optie lijkt dus het betaalde dbFixit, of anders een (hoogst obscure?) site waar dbScan nog wel aangeboden wordt.
Laat maar even weten of het programma je problemen verhelpt. |
|
||||
|
||||
Ik kreeg gisteren een mail van de maker van dbFixit over een nieuwe versie.
Dat is een betaalde versie, waarbij opgemerkt moet worden dat de opbrengst hiervan ten goede komt van Gorilla Haven (zeer symphatiek, daarom gebruik ik al jaren allerlei versies van DateBk). "Mission Statement To help make every captive gorilla's life as enriched and natural as possible through husbandry and research and to promote education about gorilla conservation in zoos and the wild." gr, Roel
|
|||
|
|||
Gerrit,
Hartelijk dank.Heb toch maar geinvesteerd in dbFixit zodat ik snel van de problemen zou af zijn.Het heeft inderdaad geholpen,nogmaals dank en prettige feestdagen. Koen van Brugge
|
|||
|
|||
Roel,
ook jij nog bedankt.Heb inderdaad dbFixit 2.0a en dat is, volgens mij, de laatste versie. Prettige feestdagen gewenst, Koen van Brugge
|
||||
|
||||
Terwijl je toch hoopt tijdens de feestdagen je agenda niet al te erg te hoeven raadplegen
![]() |