alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Taal Treo 750
Ik heb gezocht op het forum maar kom nergens een juist topic tegen m.b.t. de 750 . Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat mijn zoek-capaciteiten niet optimaal zijn.
![]() |
|
||||
|
||||
Dag hbk,
Nee, helaas is het niet mogelijk je Treo 750 te flashen naar een andere taal van het Windows Mobile besturingssysteem dan waarmee je het toestel gekocht hebt.
|
||||
|
||||
Nou, met de juiste tools kan het wel.
Je verspeelt er alleen je garantie mee, en tevens is het in strijd met de licentiebepalingen van WindowsMobile. Tevens is er een kleine kans dat je de Treo omzet in een baksteen, maar als je alle stappen netjes volgt is dat een heel kleine kans. Neus maar eens op het forum van XDA-dev. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de aanvulling, maakt het antwoord wel zo volledig. Buiten de legale wegen om is het inderdaad mogelijk.
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik weet nu waar ik aan toe ben , bedankt !
|
|
|||
|
|||
nog even snel een vraagje :
Mijn Treo geeft constant aan dat hij aan 't roamen is (ik heb een telfort ab.) , wat zoeken op het forum levert mij wat results op echter die zijn minimaal een jaar oud. Enig idee of er in de tussen tijd nog wat veranderd is ? Kan dit roamen kwaad, kosten/performance o.i.d. |
|
|||
|
|||
Citaat:
nog even snel een vraagje :
Mijn Treo geeft constant aan dat hij aan 't roamen is (ik heb een telfort ab.) , wat zoeken op het forum levert mij wat results op echter die zijn minimaal een jaar oud. Enig idee of er in de tussen tijd nog wat veranderd is ? Kan dit roamen kwaad, kosten/performance o.i.d. |
|
||||
|
||||
Telfort roamt standaard op het KPN netwerk. Kost *geen extra geld*. Is helaas niet uit te zetten: driehoekje blijft.
Roaming - Informatie - Telfort klantenservice