alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Palm2you
Tot de beste (internet)shops hoort m.i. zeker ook Palm2you.
Tot nu toe heb ik zeer goede ervaringen. Zo heb ik inmiddels mijn Treo kunnen uitbreiden met onder meer een magnesium hardcae, extra batterij en -klepje, seidio G4850 autohouder incl gps ,enfora wifi adapter, bt keyboard en I-Phono PLUS stereo headset. Allemaal topprodukten van topmerken. De prijzen zijn net iets gunstiger dan elders. De bestelling heb je (indien vooradig uiteraard) binnen een of twee werkdagen in huis; je kunt het ook makkelijk zelf ophalen. Immers het is een Nederlands-talige "winkel". Palm2you levert alleen op palm gerichte produkten. Voor mij is echter de zeer persoonlijke service doorslaggevend. Zo heb ik bijvoorbeeld wat moeite gehad om de enfora wifi adapter te gebruiken. Maar via mail, telefoon, contacten met de producent en zelfs uiteindelijk persoonlijk contact werd het probleem opgelost. Bleek overigens niet aan de adapter te liggen of software, maar aan de router thuis. Daarnaast bevat de internetsite ook vele tips en trucs en uitgebreide handleidingen. Is ook makkelijk. Kortom, voor mij is Palm2you een aanrader. ![]()
|
|||
|
|||
Ben ik het helemaal mee eens. Niets dan goede ervaringen met Palm2you. Overigens, de man achter dit bedrijf kom je hier regelmatig op de fora tegen als Bluevoice, waar maar uit moge blijken, dat hij niet zomaar een verkoper is, maar hart voor de zaak heeft. En hijzelf maakt nooit reclame voor zijn zaak, dus ook nog integer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Adrian's bescheidenheid is evenredig aan zijn Palmkennis, al klopt zijn hart niet enkel voor Palm, maar meer nog voor zijn vriendin ![]() laatste is ![]()
Palm thinking is the best way to travel ![]() Laatst gewijzigd door Lindoras; 19 november 2006 om 17:17. |
|
||||
|
||||
Sluit me aan bij het bovenstaande.
Topwinkel!
|
||||
|
||||
Ik wil ook best even meewerken aan deze reclamethread, de service die Palm2you geeft vind je in geen enkele andere (internet) shop!
![]() |
|
|||
|
|||
Palm2You
Beste mensen,
Ik wou even melden dat ik met dit bedrijf uit Delft hele goede ervaringen heb opgedaan. Kocht een Seidio GPS houder voor mijn Tungsten T5. Die ging na enige maanden stuk (afbreken van een houdertje) en kreeg een nieuwe geleverd. Het was de laatste en het advies was om er zuinig mee te zijn. Maar helaas plofte tijdens mijnvakantie de GPS. Een nieuwe was niet meer levrbaar en zij hebben van de twee halve een hele gemaakt en alles loopt weer. Let wel, buiten de verzendkosten was ik niets kwijt. De service was met e-mail en telefoon optimaal. Groetend, Ernst PS Ik heb geen aandelen in het bedrijf, maar ik vond dat hun goede instelling en het meedenken om tot een oplossing te komen wel een vrmelding waard was. |
|
||||
|
||||
Pluimpje voor Palm2You
![]()
|
|||
|
|||
En zeker dat die brave meneer van palm2you hier ook op dit forum zit, zonder reclame te maken voor zijn shop.
![]() |
|
|||
|
|||
Jammer
Citaat:
Misschien is het wel gewoon waar. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Nog geen pijn in je nek van het achterom kijken? Ernst |
|
||||
|
||||
Eh, wat? Ik snap je reactie niet.
![]()
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ernst, je voelt je onterecht aangesproken! Je had moeten lezen: lovenswaardig dat dit bedrijf,ondanks lid v/d Palmclub, hier geen reclame voor zichzelf maakt.
|
|
|||
|
|||
Prima zaak inderdaad, ik heb er ook goede ervaringen mee...goede prijs en nog betere service
![]() |
|
||||
|
||||
Doe ik ook nog even een duit in het zakje. Ik heb bij Palm2You een Covertec tasje gekocht: Snelle levering na betaling, tevens keurig en stevig verpakt. Ook ik ben dik tevreden!
|
|
||||
|
||||
Kan bovenstaande alleen maar onderschrijven,
zoals eerder gedaan in deze gelijknamige thread begin dit jaar... ![]()
|
||||
|
||||
Hier net zo.
Al een aantal keren er geweest en kan alleen maar zeggen dat het uitstekend verlopen is en dat ik zeer tevreden ben over de goederen en de service. ![]()
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
- samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Sorry
Citaat:
Nu ik de reacties opnieuw lees en de andere thread is mijn belevening van dit bedrijf de juiste. Mijn reactie niet. Ernst |
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
Niets anders dan lof voor deze winkel. Een zeer bescheiden man met een gezonde eerlijke handels geest. Dan ook nog voor scherpe prijzen de goederen op de markt zet. Advies inclusief helemaal voor niets. Pluim hoor.
|