alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Erg gaaf. Misschien wel een heel klein beetje jammer dat door dit template alle pagina's wat meer ruimte in beslag nemen, en dat het nu wat meer moeite kost om snel alles te overzien.
Misschien tijd om m'n monitor eens op 1280x960 te gaan zetten... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jullie kunnen echt trots op jezelf zijn om dit voor elkaar te krijgen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door judgeblacksteel
was er vroeger geen onderverdeling tussen nieuwe gebruikers en de wat oudere en degene die al wat berichten gepost/geantwoord hadden ?-
Citaat:
kan op mijn mac... password manager niet meer gebruiken (wel hij springt niet meer automatisch aan)zelfs na deleten oud password in de manager.
|
|
||||
|
||||
Klopt het trouwens dat we ook nog niet dat "Registered user" kunnen veranderen onder de gebruikersnaam?
Of is dat iets dat te maken heeft met het junior lid / lid / senior lid |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaz
Klopt het trouwens dat we ook nog niet dat "Registered user" kunnen veranderen onder de gebruikersnaam?
Of is dat iets dat te maken heeft met het junior lid / lid / senior lid |
|
||||
|
||||
Citaat:
1#was er vroeger geen onderverdeling tussen nieuwe gebruikers en de wat oudere en degene die al wat berichten gepost/geantwoord hadden ?-
2#kan op mijn mac... password manager niet meer gebruiken (wel hij springt niet meer automatisch aan)zelfs na deleten oud password in de manager. #2 welke browser? |
|
|||
|
|||
![]() Okay, ik weet dat de frontpage nog af gemaakt moet worden, maar kan dat grote plaatje "under construction" er niet al af, omdat het forum er weer is?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ÐWizzy
Okay, ik weet dat de frontpage nog af gemaakt moet worden, maar kan dat grote plaatje "under construction" er niet al af, omdat het forum er weer is?
|
|
|||
|
|||
In één woord geweldig, complimenten!
Sheltieman. |
|
||||
|
||||
Topprestatie
![]() Ik heb direct twee extra dagen mooi weer besteld, zodat jullie dat nog in kunnen halen ![]()
|
||||
|
||||
Helemaal super heren!! Mijn complimenten!
|
|||
|
|||
Tja, alles is al gezegd. SUPER
|
|
||||
|
||||
[zeikmodus persoonlijk]
Ik vind (persoonlijk) de links erg slecht opvallen in de tekst. Kan die kleur veranderd worden? In de fora zelf (thread-overzicht) is het niet zo heel erg, maar in een thread vallen ze bijna niet op tussen de normale tekst [/zeikmodus persoonlijk] Doet niks af aan mijn respect voor deze prestatie van JP & Bram! Groeten, Jaap
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5 |
|
||||
|
||||
Bij de Privéberichten staat nu: "Je hebt 2 berichten bewaard, van de totaal 70 toegestaande."
"toegestane" lijkt me een betere vertaling ![]() En ik zie nu ook dat priveberichten die ik al dacht verwijderd te hebben toch nog getoond worden, maar dan in een soort archiefoverzicht.
|
||||
|
||||
Helaas waren er vandaag enkele problemen met de webserver. Hoewel er nog niets is verholpen, gooi ik het forum (onder voorbehoud) toch open.
|
|
||||
|
||||
Heel erg mooi, dat nieuwe forum. Alleen loopt het wel wat traag of soms zelfs vast. Kinderziektes?
![]() |
|
||||
|
||||
Erg gaaf dit! Complimenten!
Tis wel wennen in het begin, maar dit komt vast helemaal goed! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen loopt het wel wat traag of soms zelfs vast. Kinderziektes?
![]() Mocht dat het zijn, ik help, voor zover dat binnen mijn machten ligt, mee ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind het resultaat absoluut fraai, dus complimenten aan de admins
![]() Maar om de één of andere reden kan ik geen smilies meer toevoegen door hierop te klikken (icm Firefox 1.0.2). Verder is het wel jammer dat de 'berichtdichtheid' (aantal berichten wat je in één oogopslag kan zien op je scherm) lager en vormt een thread niet meer het lopende verhaal wat het was. Maar dat is wellicht gewenning hoor... |
|
|||
|
|||
foutmelding bij een zoek actie
Bij het maken van een zoekactie krijg ik onderstaande foutmelding
POST requests from foreign hosts are not allowed. kweetnie |