alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
[Palmclub] We zijn weer open: vernieuwd forum
Na een weekend downtime is het dan zo ver: het forum is vernieuwd. Een goed opstapje naar de nieuwe website. Naast een lay-out verandering zijn er ook enkele andere dingen veranderd. Zo heeft het 'Nieuws en wist-je-dat'-forum plaatsgemaakt voor een nieuws-forum dat gekoppeld is aan de frontpage. Iedereen kan nieuws aanleveren wat (na controle) op de frontpage terechtkomt en waarop mensen kunnen reageren. GPS is van 'specifieke toepassingen' naar 'algemeen' verplaatst.
Qua lay-out is er ook flink wat veranderd. Bovenaan prijkt ons nieuwe logo, met een oranje kleur die in de (default) lay-out weer terugkomt. Verder ziet dit nieuwe design er wat 'sleeker' uit. Voorlopig is deze 'skin' standaard, maar in de loop van tijd zullen we ook andere skins toevoegen. Degenen die onze tijdelijke statusmeldingen op de voorpagina hebben gevolgd toen het forum gesloten was, hebben al een voorproefje gehad van een andere skin. Deze heeft echter voorlopig plaats moeten maken voor de huidige layout. Gebruikers hebben nu een kleurtje gekregen, waarin hun naam wordt weergegeven. Aan deze kleur kun je de status van een gebruiker herkennen:
|
|
||||
|
||||
Ziet er gelikt uit! Mijn complimenten (voor wat ze waard zijn)!!
![]() Groeten, Jaap
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5 |
|
||||
|
||||
Ziet er top uit
![]() |
|
|||
|
|||
Heel erg mooie vormgeving
![]() ![]() ![]() Jaap |
|
||||
|
||||
Strak! Laat even weten als julle vd. week nog hulp nodig hebben...
|
|
||||
|
||||
Jaaah, ziet er goed uit zeg!
![]() ![]() Mag ook wel na twee dagen noeste arbeid...
|
||||
|
||||
Ik heb de 'brightness' van m'n monitor maar op 5% gezet
![]() |
|
||||
|
||||
JP en Bram; mooi werk!
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd ! Forum ziet er nu erg hedendaags uit ! (zelfde engine als veel internet fora) Was waarschijnlijk een behoorlijke opgave met dit mooi weer.....
Ik ben alleen mijn favoriete link kwijt : "nieuwe berichten van de laatste 24 uur". Is die mogelijkheid er niet meer of kijk ik niet goed ? Edit: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander
Gefeliciteerd ! Forum ziet er nu erg hedendaags uit ! (zelfde engine als veel internet fora) Was waarschijnlijk een behoorlijke opgave met dit mooi weer.....
Ik ben alleen mijn favoriete link kwijt : "nieuwe berichten van de laatste 24 uur". Is die mogelijkheid er niet meer of kijk ik niet goed ? Edit: oh, zie bericht #12 van JP hieronder Laatst gewijzigd door Bram; 03 april 2005 om 20:53. |
|
||||
|
||||
Netjes JP en Bram!
|
||||
|
||||
Die zoeklinks zitten nu onder Zoeken of Search (afhankelijk van je ingestelde taal) in de navigatiebalk
|
|
||||
|
||||
JP & Bram, bedankt ik zie het.
PS. Moeten jullie trouwens nu niet iets 'voor jullie zelf' gaan doen ? bv ![]()
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit jongens. Mijn complimenten... Nu de frontpage nog
![]() |
|
||||
|
||||
![]() JP en Bram, ik heb respect voor jullie: deze mooie dag voor ONS bezig geweest!
En met een FRIS resultaat. ![]() Bedankt! ![]() En nu een verdiend ![]()
|
||||
|
||||
Lekker fris. Daar heeft het mooie weer van dit weekeinde vast invloed op gehad
![]() Forumpagina is wel even wennen, maar dat zal niet lang duren. |
|
||||
|
||||
nieuw
t,was even zoeken maar heel modern hoor. very mac osx (of XP) denk dat ik dit wel ga gewoon worden .
knap werk hoor .
|
||||
|
||||
Geweldig
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Geweldig :d :d :d
![]() |
|
||||
|
||||
gebruikers-iedereen lid
1#was er vroeger geen onderverdeling tussen nieuwe gebruikers en de wat oudere en degene die al wat berichten gepost/geantwoord hadden ?-
2#kan op mijn mac... password manager niet meer gebruiken (wel hij springt niet meer automatisch aan)zelfs na deleten oud password in de manager.
It is not that your life is too short , but you are dead so long Laatst gewijzigd door judgeblacksteel; 03 april 2005 om 21:53. Reden: password |