alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Na een foutje van Amazon gaat nu een tijdschrift de fout in. Laptop Magazine publiceerde een stuk over de nieuwe LifeDrive, en bijna alle geruchten lijken te kloppen.
http://www.brighthand.com/article/Li...aptop_Magazine
|
||||
|
||||
Benieuwd hoe strikt PalmOne is met hun NDA's (verklaringen dat je niets publiceert voor een bepaalde tijd) als die verbroken worden. Apple zou zo'n magazine vandaag nog voor de rechter slepen...
Anderzijds, het is gratis reclame. Ik vind het ding er trouwens wel aardig uitzien. Vraag me af hoe dat in het echt is ![]() |
|
||||
|
||||
Als Laptop Magazine ongestraft een NDA kan verbreken, dan kan het Palmclub-bestuur dat toch ook wel doen? Kom op jongens (en dame), laat ons die review lezen!
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digilb
Als Laptop Magazine ongestraft een NDA kan verbreken, dan kan het Palmclub-bestuur dat toch ook wel doen? Kom op jongens (en dame), laat ons die review lezen!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bram; 12 mei 2005 om 18:31. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog maar een keer een NDA echt hoeven ondertekenen, maar uit wederzijds respect hebben palmOne en de Palmclub besloten dat wij altijd de NDA's per product zullen respecteren. Met andere woorden: wij blijven gewoon schrijven over geruchten en andere nieuwtjes, maar het kan zomaar zijn dat een van ons al heel lang met een nieuw model loopt of in het meest minimale geval wel goed op de hoogte is van wat er aan zit te komen. Dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat we dat meteen aan de grote klok gaan hangen
![]() |
|
||||
|
||||
OK......hier is de specsheet van de Lifedrive te downloaden...(link onder de afbeelding van de lifedrive)
http://www.handheldlearning.co.uk/in...picseen#msg523 Carel |
|
|||
|
|||
Op www.centralpoint.nl kun je de Lifedrive reeds bestellen voor 416 euri
PalmOne: Palm Lifedrive NON 4GB OS5.4 BT Artikelnummer: 1044ML Palm Lifedrive PalmOS5.4 BT 4GB Meer productinfo - Alternatief product 0 Voorraad herinnering! € 349.98 (excl.) € 416.48 (incl.) |
|
||||
|
||||
Jammer, er is niks over Wifi te lezen
![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Jammer, er is niks over Wifi te lezen
![]() ![]() Persoonlijk vind ik de prijs een meevaller! CP is niet echt de allergoedkoopste zaak out there.
|
||||
|
||||
Inderdaad, de prijs valt me nog mee. Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten te wachten op de Lifedrive als opvolger van mijn T1 i.p.v. de T5, ik hoop dat het het wachten waard is!
|
|
|||
|
|||
Palm LifeDrive Alle Specificaties & Datasheet!
Op het 'Handheld Learning Forum' is een intersante topic gaande over de verwachte Lifedrive van Palmone. Hierbij is echter ook een officiële datasheet gevonden welke in onderstaande link gedownload kan worden!
http://www.handheldlearning.co.uk/pd...aDatasheet.pdf Ook hierin zijn alle specificaties opgenomen. Het lijkt er nu toch wel erg op dat de LifeDrive op zeer korte termijn officiëel door PalmOne geïntroduceerd worden! (oops, na het posten van dit bericht zie ik dat ik niet de enige ben met dit nieuwtje. Een direct link naar de datasheet danmaar als aanvulling) |
|
|||
|
|||
Morgen (de 18e) zal ie dan eindelijk uit komen
Keep the fingers crossed |
|
|||
|
|||
hmm... interessant. Nu maar afwachten hoe lang het dan zal duren voordat hij in Europa ook te krijgen is. Meestal duurt dat toch zo ongeveer een maand na de introductie voordat dat zover is?
|
|
||||
|
||||
JP weet meer dan hij zegt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
maar het kan zomaar zijn dat een van ons al heel lang met een nieuw model loopt of in het meest minimale geval wel goed op de hoogte is van wat er aan zit te komen. Dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat we dat meteen aan de grote klok gaan hangen
![]() ![]() pst: is hij zo goed dat je je profiel gaat aanpassen?
|
|||
|
|||
Een kennis van me werkt bij modus media, het bedrijf wat de website enz. uplaod voor palm. En hun loaden morge de lifedrive pagina's op. De website is van 6 tot 8 off line om een aantal dingen te veranderen. En vanaf 25 mei zou hij volgens palm te krijgen zijn en vanaf morge te bestellen. 25 mei is een richt datum. Afwachten tot morgen dan maar....
|
|
||||
|
||||
6-8 am of pm?
|
|||
|
|||
Dit is wel echt de slechtst geheim gehouden nieuwe Palm aller tijden zeg. Complete specs die al weken vantevoren bekend zijn. Maar... hoogstwaarschijnlijk wordt dit wel mijn nieuwe palm.
|
|
||||
|
||||
'k Denk AM, anders zou het nieuws pas vrijkomen, als de dag al grotendeels voorbij is.
Geo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een kennis van me werkt bij [... ] het bedrijf wat de website enz. uplaod voor palm. En hun loaden morge de lifedrive pagina's op. De website is van 6 tot 8 off line om een aantal dingen te veranderen. En vanaf 25 mei zou hij volgens palm te krijgen zijn en vanaf morge te bestellen. 25 mei is een richt datum. Afwachten tot morgen dan maar....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door george
'k Denk AM, anders zou het nieuws pas vrijkomen, als de dag al grotendeels voorbij is.
Geo ![]() Ook voor mij wordt dit met 90% zekerheid de nieuwe Palm.