alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Zeg, even een domme vraag. Zo'n life drive daar zit toch zo'n ronddraaiende schijf in. Willen we dat wel: bewegende onderdelen?
Even googlen op hitachi microdrive levert wat interessante informatie op. Sneller dan solid state disks, en er zijn Compact Flash uitvoeringen van. Dit leidt weer tot de vraag of die Tungsten X nu ook compact flash heeft of is die micro drive helemaal ingebouwd? Groeten Erik |
|
||||
|
||||
Ja toen ik dat las had ik ook enige vraagtekens. Microdrives zijn bij mijn weten niet bepaald schokbestendig.
|
||||
|
||||
Citaat:
Zeg, even een domme vraag. Zo'n life drive daar zit toch zo'n ronddraaiende schijf in. Willen we dat wel: bewegende onderdelen?
Citaat:
Dit leidt weer tot de vraag of die Tungsten X nu ook compact flash heeft of is die micro drive helemaal ingebouwd?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een Apple Ipod heeft ook een ronddraaiende schijf, maar daar hoor je weinig problemen over.
Als je gaat joggen met je iPod - uitgezonderd shuffle want die heeft flash-geheugen - dan slaat 'ie gegarandeerd vast als de harde schijf gebruikt moet worden. |
|
||||
|
||||
Hmm, als hardlopen hetzelfde is als joggen (
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zit volgens mij ook een overslagtijd (wat is de correcte term ook al weer?) van 25 minuten op. Zou zo'n overslagtijd alleen kunnen werken voor muziek of ook voor andere data?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij gebruikt de iPod een soort indexlijst. Ik weet wel dat je losse MP3's op bijvoorbeeld je Shuffle kan zetten, maar deze niet herkent en dus niet afgespeeld worden. Daartoe moeten ze eerst in een indexbestandje komen.
Dat zou dus zonder noemenswaardige schijfactiviteit kunnen gebeuren. En een pda heeft altijd genoeg RAM daarvoor, al zullen spelers dat wel moeten kunnen gebruiken. Kortom, de heap zal wel groot moeten zijn. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar is de Lifedrive verschenen op Amazone.com.
Meer info op 1src http://www.1src.com/headlines/show/001021.html |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekiemonster
Persoonlijke noot (waar jullie niks mee opschieten): Tungsten|X klinkt stoer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
zie ook hier http://www.tweakers.net/nieuws/37223
|
||||
|
||||
Misschien een off-topic, maar wanneer verschijnt er eens een Palm die Blackberry-compliant is?Of zit ik nu te "vloeken". Meerdere bedrijven (ook het bedrijf waarvoor ik werk) testen de mogelijkheden van het gebruik van Blackberry. Het verbaast mij dat de makers van PDA's nog geen aansluiting hebben gezocht tot Blackberry.
Ben & blijf een Palm-fan........... Lyndon
|
||||
|
||||
Onze lieve vrienden van Tweakers.net hebben nu ook door dat de Lifedrive gelanceerd gaat worden:
http://www.tweakers.net/nieuws/37223 Zelf lurk ik vaak in het fotografieforum daar, en alle nieuwtjes die daar besproken worden komen dan 4 dagen later op de frontpage aan, waar de zelf-uitverkoren kenners van de rest van Tweakers dan hun ongezouten meningen over gaan spuien. Ik zie dan ook alle echte kenners uit het fotografieforum tenenkrommend alle onzin die dan op de frontpage reacties wordt neergezet proberen recht te trekken... en tja, nu is het eigenlijk niet anders. ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Het verbaast mij dat de makers van PDA's nog geen aansluiting hebben gezocht tot Blackberry.
![]() PalmSource en Research In Motion werken wel samen . Het gaat echter om de software aan de bedrijfskant. Die moet namelijk de mail gaan 'pushen' naar de pda's en voorlopig is dat een echt RIM-product. Zie ook deze thread en daar graag verder discussieren over Blackberry functionaliteit, dan kunnen we hier verder over de Life Drive. Groeten, Roel.
FairPhone 3 (Android) Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee Laatst gewijzigd door RoelvdV; 08 mei 2005 om 10:39. |
|
||||
|
||||
Jempen reageert vlot zeg, op de PPC-prograganda in de Tweakers nieuwspost.
Inclusief professionele, Engelse woorden ertussendoor ![]() Citaat:
niet impressive genoeg
Citaat:
Nu een interne HD algemeen geaccepteerd is door de Early Majority
|
|
||||
|
||||
De enige manier voor PalmOne om iets te winnen in de Benelux is de Lifedrive in een combi verkopen met Tomtom + muis. Niet hannessen met Perfect Passenger en een brakke handleiding, maar echt gewoon Tomtom, en dan zeggen dat je altijd alle kaarten bij je kan hebben etc.
Dat zal mijns inziens de enige marketingtruc zijn die echt zal werken.
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
De enige manier voor PalmOne om iets te winnen in de Benelux is de Lifedrive in een combi verkopen met Tomtom + muis. Niet hannessen met Perfect Passenger en een brakke handleiding, maar echt gewoon Tomtom, en dan zeggen dat je altijd alle kaarten bij je kan hebben etc.
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat klinkt alsof PalmOne dit nog niet doet.
![]() Citaat:
Maar de T3 is nu al gewoon te koop als officiele PalmOne-combi met bluetooth muis en TomTom.
![]() Citaat:
350e post!!
![]()